اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

کرمانشاه با حضور مقتدرانه پلیس از امن ترین استان های کشور است

استاندار کرمانشاه گفت: امروز استان ما با حضور مقتدرانه و هوشمندانه پلیس به یکی از امن ترین استان های کشور تبدیل شده است که جا دارد از تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی قدردانی کرد. 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد، “بهمن امیری مقدم” اظهار داشت: خدمت به مردم شریف کرمانشاه افتخاری بزرگ است و ما مسئولان باید قدردان این موضوع باشیم و از همه توانمان برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه داشتن مقام و منصب شان و جایگاه نیست، گفت: شان ما مدیران در خدمت به مردم و رفع دغدغه و نگرانی و مشکلات آن هاست و اگر بتوانیم گره ای از مشکلات آن ها را باز کنیم می توانیم به خود افتخار کنیم.

امیری مقدم تصریح کرد: امروز خوشبختانه با حضور آیت الله رئیسی در راس دولت، کمر خدمتگذاری به مردم بسته شده و شبانه روز تلاش می شود تا شرایط اقتصادی و اجتماعی و رفاهی بهتری برای مردم فراهم شود.

استاندار کرمانشاه یادآوری کرد: تلاش می کنیم همین روحیه خدمتگذاری به مردم در استان هم نهادینه شده و در آینده از مدیرانی انقلابی، پاکدست، مردم دار و توانمند استفاده شود تا بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری از میان برداشته و شرایط بهتری را رقم بزنیم.

وی افزود: ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری یکی از مهمترین برنامه ایست که از روز اول با جدیت دنبال کردیم و خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این راستا انجام گرفته است.

امیری مقدم تسهیل گری در امور و کمک به بخش خصوصی را از دیگر اولویت های کار خود برشمرد و گفت: حتما موانع سرمایه گذاری در استان برداشته می شود تا شاهد حضور بیشتر این افراد در کرمانشاه و در نتیجه ایجاد رونق اقتصادی باشیم.

استاندار کرمانشاه یادآوری کرد: در همین راستا و طی یک ماه اخیر در بحث معرفی طرح های اشتغالز ا به باک ها رتبه اول کشور با به خود اختصاص دادیم و مطمئنا در ادامه هم حمایت های خود را از افرادی که قصد ایجاد اشتغال دارند ادامه خواهیم داد.

وی در پایان از آمادگی کرمانشاه برای سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و گفت: این آمادگی به هیات دولت هم اعلام شده و امیدوارم به زودی شاهد سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به کرمانشاه باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا