اجتماعیسلامتکرمانشاه

تمام بیمارستان‌های کرمانشاه در ایام نوروز در آمادگی کامل هستند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان‌هایی که در خصوص درمان بیماران کرونایی فعالیت دارند بایستی در ایام نوروز در آمادگی کامل برای ارایه خدمات درمانی بوده و کلینیک‌های تنفسی نیز فعال باشند.  

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، دکتر روشنی در جلسه هماهنگی اقدامات نوروزی با رؤسا و مدیران شبکه ها و بیمارستان‌های استان که به صورت وبیناری برگزار شد، افزود: تیم های اجرایی و نظارتی معاونت‌ درمان در کل ایام تعطیلات فعال بوده و بصورت روزانه در مراکز درمانی استان حضور خواهند یافت.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای حضور و پوشش حداکثری متخصصین در مراکز استان توسط مدیران ذیربط صورت گیرد و برنامه آن به معاونت درمان ارسال شود.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: باتوجه به تعطیلی هفته اول ایام نوروز، مدیران مراکز نسبت به تامین اقلام و تجهیزات موردنیاز بخصوص تجهیزات حفاظتی اقدام کنند.  

وی، حضور متخصصین بیهوشی و ارتوپدی در مراکز ریفرال تروما و حضور متخصصین داخلی و عفونی در مراکز ریفرال کرونا را اجباری دانست و گفت: بخش‌های پرتو درمانی و شیمی درمانی در مراکز مربوطه حداقل ۲ روز در هفته بایستی فعال باشند.  

روشتی در ادمه عنوان کرد: درمانگاه دانشکده دندانپزشکی در شیفت صبح فعال بوده و یک مرکز خصوصی دندانپزشکی نیز فعال خواهد بود و در شهرستان‌ها، رؤسای شبکه ها اقدامات لازم برای فعالیت آزمایشگاه‌ها و مراکز رادیولوژی در ایام نوروز را انجام دهند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا