کرمانشاه

اجرای طرح آبرسانی به ۸ روستای شهرستان کنگاور

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کنگاور خبر داد: طرح آبرسانی به ۸ روستای شهرستان کنگاور با جمعیتی بالغ برهزار و ۳۹۰ نفر در دست اقدام است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، حبیب اله خزایی در تشریح این خبر گفت: طرح آبرسانی به ۸ روستای شهرستان در قالب دو مجتمع حصار و محمد آباد با پیشرفت ۹۰ و ۶۰ درصدی در دست اقدام می باشد.

وی به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه آبرسانی حصار اشاره کرد و افزود:  پروژه آبرسانی به ۴ روستا تحت پوشش مجتمع با جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ نفر شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق۱۳۰ متر، ساخت یک باب موتور خانه، اجرای ۲ هزار و ۵۲۴ متر شبکه داخلی و کنتورگذاری روستاهای رشتیان هزار خانی و حصار، اجرای ۲ هزار و ۲۹۶ متر خطوط انتقال، ساخت سه باب مخزن ۱۰، ۲۰، ۱۰۰ مترمکعبی می باشد.

به گفته خزایی دومین پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان کنگاور در قالب طرح آبرسانی به مجتمع ۴ روستایی محمد آباد با پیشرفت ۶۰ درصدی شامل حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۵ متر، ساخت یک باب موتورخانه، اجرای شبکه داخلی و کنتورگذاری روستاهای محمد آباد و اکبرآباد، اجرای خطوط انتقال و ساخت یک باب مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای اکبر آباد است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کنگاور خاطر نشان ساخت: پیش بینی ما برای پایان این پروژه ها بهمن ماه ۱۴۰۱ است.

خزایی ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام خانه تکانی گفت: درخواست ما از مشترکین گرامی این است که با در نظر گرفتن کاهش سطح منابع تامین آب شهرستان از شستشوی غیر ضروری پرهیز نمایند.

لازم به توضیح است مجتمع های حصار و محمد آباد با ۳۶۶ خانوار و جمعیتی بالغ بر هزار و ۳۹۰ نفر در ۲۲کیلومتری شهر کنگاور قرار دارد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا