خودرو

برگزاری اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآنی سایپا

دوازدهمین جشنواره قرآنی ویژه پرسنل و خانواده های گروه خودروسازی سایپا به کار خود پایان داد و برندگان این جشنواره مشخص شدند.

ماد نیوز؛هادی موید – دوازهمین جشنواره قرآنی ویژه پرسنل و خانواده های کارکنان گروه خودروسازی سایپا در رده های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال با تلاش مرکز ارتباطات و امور بین الملل و انجمن اسلامی گروه سایپا و با حضور داوران برتر قرآنی کشور برگزار شد و پس از بررسی آثار، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

این جشنواره در رشته های قرائت(تحقیق)، ترتیل، اذان و حفظ در دو بخش برادران و خواهران به صورت مجازی و نهج البلاغه، تدبر در قرآن و جدول قرآنی، برگزار شد.

داوری این جشنواره به عهده استادان مطرح رشته های قرآنی کشور بود و در بخش مجازی جشنواره در قسمت آقایان، حجت الاسلام علی رجبی و حاتم رجبی، در رشته حفظ، محمد کاکاوند و امیر حسین توحیدی در رشته قرائت و ترتیل و محمود متولی و مرتضی متولی در رشته اذان و در قسمت بانوان، خانم ها صریحی نژاد و شیرازی در رشته حفظ و خانم ها اسوار و بهاری در رشته قرائت و ترتیل به عنوان داوران برتر کشوری شرکت کنندگان را مورد ارزیابی قرار دادند.

 در پایان جشنواره به برگزیدگان، به رسم یابود لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا شد.

گفتنی است این جشنواره تا سال ۱۳۹۸ و پیش از شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار می شد و با توجه به شرایط خاص و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی دو دوره از این مسابقات به صورت مجازی برگزار شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا