اجتماعیکرمانشاه

فرماندار کنگاور: ۷۴۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی دهه فجر در کنگاور افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار کنگاور اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، ۴۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۴۰ میلیارد ریال در کنگاور افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، «فرزاد الماسی» عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین بهار انقلاب افزود: ایام الله دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان و کلنگ زنی ۶ پروژه با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی اظهار داشت: پروژه های قابل افتتاح در حوزه های عمرانی ، آموزشی، کشاورزی، آبرسانی به سه روستا، برق رسانی و ورزشی است که با حضور مسئولان و مردم افتتاح و به بهره‌برداری می رسد و برای صدها نفر اشتغال‌زایی ایجاد می شود.

فرماندار کنگاور تاکید کرد: کلنگ‌زنی ۶ پروژه نیز همزمان با افتتاح دیگر پروژه ها صورت می‌گیرد و افزایش تولیدات کشاورزی و ارتقا سطح خدمات شهری دربر خواهد داشت.

الماسی با اشاره به آغاز ایام الله دهه فجر با برنامه فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان افزود: برگزاری میز خدمت با حضور مدیران شهرستانی در نماز عبادی سیاسی جمعه، سخنرانی پیش از خطبه مدیران در نماز جمعه کنگاور، زنگ انقلاب در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن و برپایی جشن های انقلاب در محلات از مهمترین برنامه‌های فجر امسال است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا