اقتصادیدولتسیاسیکرمانشاه

دستور استاندار کرمانشاه: قرارگاه عملیاتی برای پیگیری مستمر روند اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی تشکیل شد

کرمانشاه بهشت سرمایه گذاری و فرصت های توسعه است/ در کنار مردم و همراه مردم هستیم/ همه با وحدت و همدلی برای سربلندی کرمانشاه پای کار بیایند/ بررسی و حل مشکلات آب شرب استان در کارگروه عملیاتی

 

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به لزوم تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی موثر در زندگی مردم با تشکیل قرارگاه عملیاتی در تمامی شهرستانها، طرح های اولویت دار را به صورت مستمر پیگیری و با اهتمام جدی برای تکمیل آنها شبانه روزی تلاش خواهیم کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد بنقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه  ، «بهمن امیری مقدم» در نشست پنج ساعته با فرمانداران استان که با رویکرد بررسی و پیگیری آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و اقتصادی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات موجود به منظور تسریع در روند بهره برداری برگزار شد؛ اظهار داشت: در تمامی شهرستان برای طرح های عمرانی، اقتصادی، زیرساختی و زیربنایی قرارگاه عملیاتی باید تشکیل شود.

وی افزود: پایش، بررسی و پیگیری روزانه پروژه هایی که در زندگی و معیشت مردم و بهبود کیفیت خدمات موثر است؛ باید به صورت ویژه انجام شود و اولویت های هر شهرستان بر اساس نقشه راه تدوین شده با اهتمام جدی پیگیری شود.

استاندار کرمانشاه به لزوم تلاش شبانه روزی و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود به ویژه مشارکت مردم برای رفع مشکلات تأکید کرد و گفت: در دولت مردمی انتظار می رود مدیران درفرآیند برنامه ریزی با شناخت کامل سطوح توسعه یافتگی راهکارهای دسترسی و تحقق عدالت، پیشرفت و توسعه را بررسی و حتما نقش و مشارکت توسعه مردم محور را مدنظر داشته باشند.

امیری مقدم با بیان اینکه ما خادم و خدمتگزار مردم هستیم؛ تصریح کرد: توسعه امری پویا و فراگیر است و حتماً مردم پای کار خواهند آمد چون ما به اصل ما می توانیم اعتقاد و باور داریم و بی شک با توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات می توانیم چشم انداز مطلوبی را برای آینده استان ترسیم و تدوین کنیم و با همت مضاعف محقق سازیم.

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر فعالیت بر مبنای مدیریت جهادی و مردم محور گفت: ضمن بهبود فضای کسب و کار، رفع مشکلات و موانع فراروی بخش تولید، حمایت و هدایت سرمایه گذاری موثر و مناسب برای استان، تکمیل صنایع تبدیلی، احیای واحدهای راکد و استفاده مطلوب از ظرفیت مرزها و بازارچه های رسمی می توانیم مسیر پیشرفت استان را با شتاب بیشتری پیگیری کنیم زیرا استان کرمانشاه بهشت سرمایه گذاری و فرصت های توسعه است و راه های حضور سرمایه گذاران باز است.

استاندار کرمانشاه با تشریح این مهم که پیگیری امور مردم در اولویت قرار دارد؛ تصریح کرد: صداقت، اخلاص، پاک دستی در کار مدیران در کنار تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی و مردم محور باید مدنظر قرار گیرد و ضمن ارتقای سلامت اداری تلاش شود در مسیر تحول و پیشرفت محکم و قوی حرکت شود.

 

وی خطاب به فرمانداران گفت: اولویت های سرمایه گذاری در هر شهرستان را برای توسعه مشخص کنید و حتماً بر اساس برنامه های ارائه شده ورود سرمایه گذاران به استان را تسهیل خواهیم کرد تا شاهد رونق معیشتی مردم و پیشرفت اقتصادی استان باشیم.

امیری مقدم خاطرنشان ساخت: از سرمایه گذاران و متقاضیان اجرای پروژه های صنعتی، اقتصادی، زیرساختی و توسعه ای در استان به صورت کامل حمایت خواهیم کرد و مسیر انجام امور آنها را بهبود بخشیده و در تمامی مراحل کنار آنها هستیم، زیرا این سرمایه گذاری سبب اشتغالزایی و کاهش بیکاری در استان و بهبود زندگی مردم می شود.

وی توجه به ظرفیت های توسعه ای استان در حوزه های گردشگری، کشاورزی، صنعت و استفاده مطلوب از مزیت های مرزهای استان را خاطرنشان ساخت و گفت: برای هر بخش با امکان سنجی و اولویت بندی حرکت خواهیم کرد و از بخش خصوصی دعوت می کنیم برای توسعه استان پای کار بیایند.

استاندار کرمانشاه در ادامه فرمانداران را موظف ساخت با جدیت و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم کار کنند و با مدیریت پیشگیرانه مشکلات حوزه آب شرب را نیز در تمامی بخش ها بررسی کنند تا برای سال آینده در زندگی و معیشت مردم مشکلی ایجاد نشود که بر این اساس کارگروه عملیاتی ویژه مشکلات آب شرب تشکیل شده و با مسوولیت معاون عمرانی به صورت هفتگی تشکیل جلسه خواهند داد.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا