اجتماعیقضاییکرمانشاه

بازدید رئیس کل دادگستری از محاکم تجدید نظر استان کرمانشاه

دکتر توسلی زاده: بر ماست در خدمت به مردم رعایت عدل و انصاف داشته باشیم و با برخورد ملایم و تکریم، آنها را از تنشهای روحی و روانی دور کنیم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در بازدید از شعب دادگاه تجدید نظر اظهار داشت: خدمت در دستگاهی همانند دستگاه قضایی با انبوه کار‌ها و مسائل و محدودیت‌های خاص خود و رسیدن به مقام بازنشستگی نشان از سلامت یک نیروی کارآمد دارد و این مهم جای سپاس و قدردانی دارد.

دکتر توسلی زاده با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که میفرمایند “بدانيد كه هر كس با مردم منصفانه رفتار كند، خداوند، جز بر عزّت او نيفزايد” گفت: ارتباط خوب و منصفانه با مردم بسیار ارزشمند و مهم است، طوری که یک رأی منصفانه و درست باعث ایجاد آرامش در جامعه می شود، لذا ما از رأی قضات دفاع می کنیم.

وی ادامه داد: بر ماست در خدمت به مردم رعایت عدل و انصاف داشته باشیم و با برخورد ملایم و تکریم، آنها را از تنشهای روحی و روانی دور کنیم.

دکتر توسلی زاده در ادامه ضمن تشریح عملکرد دستگاه قضایی استان گفت: دادگستری استان کرمانشاه در کشور عملکرد بسیار خوبی دارد و این حاصل زحمات و تلاشهای قضات و کارکنان محترم می باشد.

حضور در شعب محاکم تجدید نظر و گفتگو با همکاران قضایی و اداری از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این روز بود.

در این دیدار صمیمانه برخی از کارکنان ضمن تقدیر از حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، به بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند و وی تمامی خواسته‌های کارکنان را مستمع بود و دستورات لازم را صادر کرد.

از دیگر توصیه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به کارکنان در محاکم تجدید نظر تأکید بر صدور آراء متقن و مستند، اقناع طرفین دعوی، تلاش برای سازشی کردن برخی پرونده‌ها و حفظ و ارتقاء روند روبه رشد محاکم بود و در ادامه از زحمات همه همکاران قضایی و اداری به سبب زمینه سازی برای روند رو به رشد دادگستری استان کرمانشاه تقدیر کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از علیرضا یاوری قاضی بازنشسته و رئیس شعبه 12 دادگاه تجدید نظر کرمانشاه توسط رئیس کل دادگستری و سرپرست محاکم تجدید نظر تجلیل شد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا