اجتماعی

پروژه های زخمی شده؛ رنج مضاعف برای شهروندان تهران

شهرداران مناطق 2 و 8 تهران بازداشت شده اند، اما مشکلات شهرداری تهران فقط این نوع بازداشت ها نیست.

به گزارش مادنیوز، از زمان روی کار آمدن پنجمین دوره شورای شهر تا به حال، شهرداری تهران حال و روز خوشی نداشته است، یا مرتبا در حال تغییر شهردار بوده، یا شهردارش در حال دوچرخه سواری!

شورای شهر تهران، از یکسو خود را درگیر نامگذاری ها نموده و اولویت اش را به تغییر اسامی معابر اختصاص داده است تا جایی که به شورای نامگذاری معابر مبدل شده، و از سوی دیگر، توان نظارت بر شهرداری را نداشته و باعث شده شهرداری تهران، مدیران توانمندی نداشته باشد.

بارزترین دلیل برای ناکارآمدی شهرداری تهران در سال های اخیر، وضعیت تهران است، که نه تنها زیرساخت های آن توسعه و بهبود نیافته بلکه نگهداری نیز نشده است.

نمونه های عدم توانایی شهرداری در جلب رضایت مردم، فراوان است اما نمونه جدید آن که به مادنیوز گزارش شده است، عدم نظارت بر پروژه های شرکت آب و فاضلاب تهران است بطوریکه پروژه های این شرکت، بسیار به کندی پیش می رود و برای مردم زحمات زیادی ایجاد نموده است.

بطور مثال در حال حاضر در محله خیابان ایران و دیالمه در منطقه 12 شهرداری تهران، شرکت میراب پی کسری در حال حفاری برای فاضلاب است اما این پروژه به قدری با کندی پیش می رود که صدای اهالی محله را درآورده و باعث ایجاد اختلال در زندگی آنها شده است.

البته این قبیل پروژه ها در شهرداری فراوان است، پروژه هایی که فقط زخمی می شوند و تا تکمیل آنها رنج مضاعف بر دوش مردم باقی می گذارد.

به راستی اگر توان اجرای پروژه را ندارید، چرا آن را زخمی می کنید؟!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا