سیاسی

برگزاری سومین نشست بزرگ ستاد اقوام و مذاهب شورای نیروهای انقلاب

سومین نشست بزرگ ستاد اقوام و مذاهب شورای نیروهای انقلاب با حضور شورای مرکزی، روسای کمیته های کشوری، ستاد تهران بزرگ و شهرستانهای استان تهران با سخنرانی دکتر پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف و نیروهای انقلاب کشور و معاونت اقوام و مذاهب و رئیس ستاد تهران بزرگ برگزار گردید.

ماد؛هادی موید – این جلسه با هدف سازماندهی، هم افزایی دفاتر ستادهای اجرایی معاونت اقوام و مذاهب و تهران بزرگ تشکیل و نفرات پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت.
ابتدا جناب آقای دکتر ضرغام فولادوند نسبت به تشریح فعالیت های اقوام و مذاهب پرداخته و راهکارهای لازم در خصوص مشارکت فعال اقوام و مذاهب در انتخابات آینده سخنرانی نمودند.
معاون اقوام و مذاهب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با قدردانی از زحمات رئیس و همکاران ستاد اقوام و مذاهب از اعضاء شورای اقوام درخواست نمود تا نهایت مساعی خویش را برای اعتلای شورا به کار ببندد.
سپس آقای دکتر سیدعلی موسوی نور رئیس ستاد اقوام و مذاهب تهران برنامه های سازماندهی ستاد تهران را تشریح و خواستار کمیته بندی و پهنه بندی تا سطح محله برای جذب مشارکت حداکثری تاکید نمودند.
آنگاه دکتر پرویز سروری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان قابلیت ها، پتانسیل ها و توانمندی های نظام جمهوری اسلامی در حوزه های سیاسی، امنیتی، علمی، فرهنگی و نظامی پرداخته است.ایشان با بیان افتخارات نظام در حوزه های موشکی، نظامی و علمی و فناوری مشکل اساسی کشور را ضعف مدیریتی دانسته و تاکید نمودند مدیریت انقلابی تنها راه نجات کشور است.دکتر سروری با بیان این نکته که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ایجاد سازوکاری بسیار دقیق و مردمی تلاش نموده تا فرصت برابری برای مردم در انتخابات فراهم نماید.
در ادامه آقای مهندس کریمی مسئول شهرستانهای استان تهران در سخنانی به موضوع ساماندهی ستاد شهرستان های تهران اشاره و اعلام آمادگی خود را برای شروع فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در این زمینه بیان داشتند.
در پایان حاج آقا رستمی، دکتر رستم عزیزی، دکتر سجاد بهرامی و دکتر زاده حمید به نمایندگی از اقوام سخنان کوتاهی ارائه دادند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا