خودرو

ارائه خدمات امدادي رايگان به خودروهاي توليدي كمتر از 5 سال گروه سايپا

مديرعامل سايپايدك اعلام كرد: تمامی هزینه‌های امدادي خودرو‌های دوره گارانتي گروه سايپا و خودروهايي که کمتر از پنج سال عمر دارند در طرح خدمات و امداد نوروزی98 گروه سايپا رایگان است.

ماد نیوز – بهزاد پناهي مديرعامل سايپايدك در آيين آغاز به كار طرح خدمات و امداد نوروزی 98 گروه سایپا گفت: وظیفه شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفر‌های نوروزی است و تمامي پایگاه‌ها و واحد‌های امدادی گروه سايپا در جاده‌های سراسر کشور خدمات امدادي به مشتریان ارائه خواهند داد.

وی افزود: شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا جهت اجراي مطلوب طرح خدمات و امداد نوروزی98 از 25 اسفند 97 تا 16 فروردين 98 با تمام توان بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه خواهد داد.

پناهی خاطرنشان کرد: در طرح امداد و خدمات نوروزی ۹۸ گروه سایپا، ۱۱ دفتر منطقه‌ای و ۲۰ انجمن صنفی نمایندگی‌هاي گروه سايپا در سراسر كشور، وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و واحد‌های امدادی را بر عهده دارند و بیش از يكهزار و 700 امدادگر در طول طرح مشغول خدمات رساني به مشتريان و امدادخواهان خواهند بود.

مديرعامل سايپايدك اعلام كرد: مالكان خودروهاي گروه خودروسازی سایپا در صورت بروز مشکل در حین سفرهاي نوروزي، می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و از خدمات امدادي و تعميرگاهي نمايندگي هاي كشيك اين طرح در ايام نوروز برخوردار شوند.

پناهي گفت: در اين طرح به تمامي خودروهايي كه نياز به امداد دارند، خدمات امدادي ارائه خواهد شد ولي اولويت با خودروهاي توليدي گروه خودروسازي سايپا است.

گفتني است طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۸ گروه خودروسازی سایپا از ۲۵ اسفند 97 آغاز  و تا ۱6 فروردین ۹۸ در تمامي جاده هاي کشور اجرا مي شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا