خبر ویژهفرهنگ و هنر

امروز ایران و همه شهرهای ما امن هستند

 

به گزارش ماد، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در نشستی چهار ساعته در جمع دانش‌آموزان شرکت‌کننده در نخستین دوره «اردوهای راهیان پیشرفت» به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی که عموم مردم و حتی عده زیادی از نخبگان اطلاعات دقیق و کاملی از آنها ندارند اشاره و ابراز امیدواری کرد که برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، همانند اردوهای راهیان نور برکات زیادی برای کشور داشته باشد.

 

رئیس جمهور،آشنایی دانش‌آموزان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور را عاملی برای تقویت انگیزه و اراده آنان دانست و گفت: دانش‌آموزان با دیدن پیشرفت‌های به‌دست آمده خواهند دانست که هرجا بیشتر محدودیت و تحریم داشتیم، با اراده و عزم محققان بیشتر پیشرفت کردیم و همین پیشرفت و اراده برای قوی شدن دشمن را به تکاپو برای طراحی توطئه‌های جدید انداخته است.

 

آیت‌الله رئیسی دانش‌آموزان و دانشجویان و به ویژه اعضای تیم‌های المپیادی را نماد پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعدادها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آنها تأکید کرد و گفت که نخبگان باید با شناخت نظام مسائل کشور، توانمندی‌هایشان را در مسیر رفع این مسائل به‌کارگیرند.

 

رئیس جمهور به ضرورت مدیریت دانش اشاره کرد و مدیریت صحیح دانش تولید شده را موجب افزایش بهره‌وری و بهره‌مندی سایر بخش‌ها از دانش تولید شده دانست.

 

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: اغتشاش و تلاش برای به‌هم‌ریختن کشور با اعتراض فرق دارد و حتماً باید با اغتشاشات و کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند، برخورد شود.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز ایران و شهرهای مختلف ما امن هستند و آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کارهای خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند اما جز شکست نصیب‌شان نشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا