اجتماعیکرمانشاه

کمک به تامین مسکن نیروهای مسلح یکی از اولویت های دولت است/ صنعتی سازی به تامین مسکن ارزان برای شهروندان کمک می کند

به گزارش ماد، استاندار کرمانشاه در نشست قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان کرمانشاه که با حضور سردار ابن الرضا، فرمانده قرارگاه ملی مسکن نیروهای مسلح برگزار شد؛ عنوان کرد: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه نیروهای مسلح، تامین مسکن و سرپناه برای پرسنل این مجموعه دلسوز و خدمتگزار است تا این عزیزان بتوانند با آرامش لازم به وظایف خطیر خود عرصه های مختلف عمل کنند و در استان کرمانشاه هم همه ما موظف هستیم به اجرایی شدن طرح های مصوب حوزه مسکن نیروهای مسلح کمک کنیم.

 

وی تعامل و ارتباط دو سویه میان نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی و خدماتی استان را بسترساز شتاب گرفتن طرح های حوزه مسکن دانست و گفت: انعقاد تفاهم نامه های دو طرفه میان دستگاه ها و نیروهای مسلح می تواند به حل مشکلات و تسریع در روند ساخت این پروژه ها کمک کند. همچنین شورای مسکن استان هم آماده است تا به حل مشکلات این حوزه از جمله تغییر کاربری ها کمک کند.

امیری مقدم یکی از مشکلات اصلی حوزه مسکن را کمبود زمین دانست و گفت: نیروهای مسلح اراضی مناسبی در اختیار دارد که با آزاد کردن آن ها می تواند به بستر تامین مسکن پرسنل خدمتگزار این مجموعه کمک کند و دستگاه های اجرایی هم نهایت کمک و همراهی را در اجرای این پروژه ها انجام خواهند داد.

وی بر رعایت اصول شهرسازی در ساخت شهرک های مسکونی تاکید کرد و گفت: هر شهرک مسکونی که ساخته می شود باید از امکاناتی مانند مسجد، مدرسه، درمانگاه، فضای آموزشی و خدماتی و پارک تفریحی برخوردار باشد تا ساکنان از امکانات بسیار مناسبی برخوردار باشند. همچنین این شهرک ها باید از ورودی و خروجی مناسب برخوردار باشد تا شاهد تکرار معضلاتی مانند شهرک پردیس نباشیم.

استاندار کرمانشاه همچنین تاکید کرد: تمامی واحدها باید از پارکینگ اختصاصی برخوردار باشند چون این موضوع به امنیت بیشتر کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویه های قابل تقدیر در دولت مردمی این است که به جای کلنگ زنی، شاهد آغاز عملیات اجرایی و پیشبرد پروژه با کار و تلاش جهادی تا زمان بهره برداری هستیم و پروژه های حوزه مسکن نیروهای مسلح هم با این نگاه اجرایی می شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا