کرمانشاهکشاورزی

تولیدات صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی استان، توانایی رقابت در بازارهای خارجی را دارند/رونق صادرات، زمینه توسعه بخش کشاورزی و توانمندسازی تولیدکنندگان را در پی خواهد داشت

به گزارش ماد، مهندس علی چاله چاله سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به ضرورت حضور واحدهای تولیدکننده صنایع تبدیلی و غذایی استان در نمایشگاه بین المللی عراق افزود : این دست نمایشگاه ها بستری برای صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی استان را فراهم می آورد و در حال حاضر محصولات واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی استان، شرایط و استانداردهای حضور در بازارهای بین المللی را دارند.

مهندس چاله چاله در ادامه رونق صادرات را زمینه ساز توسعه تولید و اقتصاد کشاورزی استان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی واحدهای تولیدی کشاورزی استان قطعا محصولات این واحدها با استقبال مطلوب بازارهای برون مرزی مواجه خواهد شد.

مهندس چاله چاله در ادامه گفت: تقویت شرکت های تولیدکننده یکی از سیاست های ما برای رونق صادرات است و در این راستا بستر های لازم برای صادرات صنایع تبدیلی استان فراهم شده است.

در ادامه این جلسه مدیران شرکت های تولیدی استان کرمانشاه در بخش های مختلف خلاصه ای از فرصت ها و توانمندی های واحدهای تولیدی خود را ارائه نمودند.

گفتنی است این نمایشگاه بازرگانی با حضور چندین کشور و با حضور شرکت های تولیدی ،صنعتی و کشاورزی و… از تاریخ ۱۰ آبان لغایت ۱۹ آبان ماه سالجاری در بغداد پایتخت عراق برپا خواهد شد.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا