علمی و فناوریکرمانشاه

بسترهای لازم برای پرورش خلاقیت های دانش آموزان فراهم شود/ باید زمینه آشنایی دانش آموزان با فضای کار و تولید فراهم شود

به گزارش مادنیوز، بهمن امیری مقدم روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: معلمانی که در مدارس به کار گرفته می شوند باید در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و شخصیتی، صلاحیت علم آموزی به دانش آموزان را داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه یک معلم می تواند در شکل گیری رفتارهای اجتماعی، کیفیت یادگیری یک دانش آموز بسیار موثر باشد، از آموزش و پرورش خواست که بر فعالیت مدارس غیرانتفاعی نظارت ویژه داشته باشد.

 

رییس شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: باید یک استعدادیابی مناسب در مدارس صورت بگیرد و بسترهای لازم برای پرورش خلاقیت های دانش آموزان فراهم شود.

 

امیری مقدم گفت: کرونا و تعطیلی مدارس به نشاط و شادابی دانش آموزان لطمه زده و باید با برگزاری برنامه های فرهنگی مناسب این نشاط را دوباره در دانش آموز ایجاد کنیم.

 

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: یک برنامه منظم برای بازدید از واحدهای تولیدی در نظر بگیرید تا دانش آموز با فضای کار و تولید آشنا شوند.

 

به گفته وی، متاسفانه فرهنگ کار در کرمانشاه بسیار ضعیف است و لازم است دانش آموزان از همان مقطع دبستان با فرهنگ کار و تولید آشنا شوند.

 

استاندار کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش می تواند با تغییر کاربری مناسب فضاهای راکد و مازاد و فروش آن ها، اعتبار لازم برای اجرای برنامه های مختلف آموزشی را تامین کند و ما انتظار داریم تا جلسه بعدی شورا، این اماکن مازاد معرفی و تعیین تکلیف شوند.

 

امیری مقدم بار دیگر تاکید کرد: باید حیاط تمام مدارس در ساعات غیر اداری در اختیار ورزش محلات گذاشته شود و تا به نشاط جوانان و سلامت آن ها کمک کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا