اجتماعیکرمانشاه

پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها  

به گزارش مادنیوز ، متن پیام بهمن امیری مقدم به شرح زیر است:

ن والقلم و مایسطرون

در مناسبت‌های تقویم رسمی ما، تقارن معنادار آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس به مثابه نقطه اتصال و لزوم هم‌افزایی میان «تعهد» و «تخصص» در نقش‌آفرینی در توسعه همه‌جانبه و پایدار ایران عزیز اسلامی است.

در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، جانبازان سرافراز و رزمندگان عزیز دوران هشت سال دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی و بهار علم و دانش را به یکایک اعضای جامعه شریف فرهنگیان به ویژه آموزگاران ارجمند، دانش‌آموزان عزیز، دانشجویان پرتلاش و تمامی رهپویان طریق دانش و معرفت تبریک می‌گویم.

اینک که پس از ۲ سال تعطیلی و نیمه تعطیلی مراکز آموزشی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، با همت دولت مردمی سیزدهم و جانفشانی کادر درمان، این ویروس منحوس، مهار و مدارس و دانشگاه‌ها بازگشایی شده و بار دیگر علم آموزی رنگ بهاری گرفته، شایسته است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، از مدیریت جهادی دولت سیزدهم تقدیر کنیم و این امیدواری را جدی بدانیم که با تداوم رویکرد جهادی و مردمی، شاهد تحولات مثبت در سایر حوزه‌ها بویژه مراکز آموزشی و پژوهشی باشیم و ایران عزیز بیش از پیش مرز‌های علم را درنوردد.

بی‌گمان تحول بنیادین و تقویت هرچه‌بیشتر و ارتقای نظام آموزش و پرورش و همچنین توسعه آموزش عالی، منجر به تربیت نیروی انسانی کاردان و متعهد، و پیش‌شرط توسعه میهن عزیز اسلامی و یک هدف اساسی برای دولت مردمی است.

امید آنکه مجموعه آموزشی و فرهنگیان گرانقدر و دست‌اندرکاران محترم امر خطیر آموزش در استان کرمانشاه، در سالی که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب به نام ” سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” مزین شده است- در راستای تحقق منویات رهبری عزیز در روند حرکت ایران اسلامی، (و به ویژه کرمانشاه سرافراز) در مسیر فتح قله‌های پیشرفت و سربلندی نقش‌آفرین باشند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا