اجتماعیکرمانشاه

راه آهن کرمانشاه به خسروی باید از اسلام آبادغرب بگذرد

به گزارش مادنیوز، بخشی پور در آیین گرامیداشت خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و خبرنگاران که با حضور معاون پارمانی رییس جمهور، استاندار کرمانشاه، خانواده های شهدا، ایثارگران و جمعی از اصحاب رسانه استان در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد گفت: مجوز تاسیس پتروشیمی اسلام آبادغرب به سختی اخذ شده است و پنج میلیون متر مکعب آب را به شرطی در اختیار این پروژه قرار می دهیم که صنایع پایین دستی فعال شود در غیر این صورت این میزان آب در بخش کشاورزی اشتغال به مراتب بیشتری ایجاد می کند.

 

خبرهای خوب بخشی پور برای مردم اسلام آبادغرب و دالاهو

 

نماینده مردم حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو از انعقاد تفاهم نامه هایی با محوریت اسلام آبادغرب و دالاهو خبر داد و اظهار داشت: تفاهم نامه ای با سازمان راهداری به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان شروع شده است و همچنین مجوز تاسیس ۲۲ زمین چمن مصنوعی در اسلام آبادغرب و دالاهو گرفته شده است و در عین حال برای شهرستان دالاهو به بیمارستان نداشت اعتبارات خوبی مصوب شده است.

 

وی تاسیس دانشکده پرستاری با سه رشته برای اولین بار، تاسیس ساختمان فنی دوم، تجهیز بیمارستان به ام. آر. آی، سی تی اسکن و تخت های مراقبت های ویژه، اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای ۲ شهرستان، برگزاری بزرگترین مناقصه کشور به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان در راه و شهرسازی برای کمربندی اسلام آبادغرب دالاهو و تغییر کاربری ۱۱۰ هکتار زمین برای برگزاری فرآیند مناقصه جهت مسکن ملی از دیگر برنامه های در دست اقدام بود که بخشی پور به آنها اشاره کرد.

 

حقوق کارمندان دولت  ۳۸ درصد افزایش می باید

 

مجتبی بخشی پور در بخش دیگری از صحبت های خود از اهتمام مجلس برای رفع مشکلات معیشتی مردم خبر داد و افزود: با برگزاری جلسات فشرده در مجلس حذف ارز ترجیحی مشروط به اینکه قیمت کالاهای اساسی افزایش پیدا نکند، برای دولت به قانون تبدیل شد اما متاسفانه قبل از اعلام موضوع قیمت ها چند برابر شد که دولت سعی کرده با چند برنامه وضعیت را کنترل کند.

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو،  با اشاره به اینکه طرح رتبه بندی معلمان بعد از ۱۰ سال انتظار اجرا و ابلاغ های جدید فرهنگیان صادر شد افزود: تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی تا ۲ ماه دیگر به تصویب می رسد و در عین حال برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است و همچنین به دنبال افزایش ۳۸ درصدی حقوق کارمندان هم هستیم که باید متناسب با تورم افزایش پیدا می کرد.

 

وی اوج اتحاد و همبستگی اقشار مختلف مردم جهت حمایت از تمامیت ارضی را در عملیات مرصاد دانست و گفت: در عملیات غرورآفرین مرصاد شیعه، سنی، اهل حق، سپاهی و ارتشی در کنار یکدیگر و در یک سطح در مقابل دشمن ایستادند و با مقاومت خود دنیا را متحیر کردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا