سلامتکرمانشاه

استان کرمانشاه در حوزه توریسم سلامت دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی است 

به گزارش مادنیوز، امیری مقدم گفت: متاسفانه در حوزه درمان به دلیل گرایش برخی پزشکان به سوی درمان‌های لوکس، با مشکلاتی رو به رو هستیم و با تداوم این وضعیت، آینده خوبی در این بخش نخواهیم داشت.

 

استان کرمانشاه در همه شاخص‌ها به دلیل درگیری های زمان جنگ کمترین پیشرفت را داشته و در مقایسه با سایر استان‌ها با مشکلات بیشتری مواجه است و در تمام حوزه ها به ویژه در بخش بهداشت و درمان نیازمند توجه بیشتر است.

 

بی توجهی به شرکت‌های دانش بنیان و عدم رسیدگی و کمک کافی به رشد و پیشرفت آنها در بخش‌های خصوصی اثرات منفی در حوزه تولید را به دنبال خواهد داشت.

 

شرکت‌های داروسازی در استان کرمانشاه وجود دارند که در پیشبرد کار و فعالیت خود به مشکل خورده و نیازمند تامین اعتبار و نگاه جدی مسئولان هستند.

 

استان کرمانشاه در حوزه توریسم سلامت دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی است و در این راستا باید برای پیشرفت ییمارستان‌های مرکز استان و ارائه خدمات مطلوب به بیماران اقدامات لازم صورت پذیرد .

 

جهت جذب اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای راه اندازی و تجهیز بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی کرمانشاه در تلاش هستیم.

 

حوزه درمان استان کرمانشاه نیازمند تربیت نیروی متخصص و برنامه‌ریزی برای واحدهای درمانی است، علاوه بر این تجهیز بیمارستان‌ها در برخی از شهرستان‌ها مانند گیلانغرب، هرسین و کنگاور امری بسیار ضروری بوده که با توجه به قول‌های داده شده از سوی برخی مسئولین انتظار مساعدت بیشتر وجود دارد.

 

توجه به زیر ساخت‌ها و زیبا سازی بیمارستان‌ها بسیار مهم است و محیط بیمارستان پیش از درمان از لحاظ بهداشتی و نظافت اولویت دارد.

 

همچنین در بررسی مطالبات پرسنلی و مشکلات بیرونی بیمارستان ها، اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی از وزارت بهداشت و درمان را تقاضا داریم.

 

بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی تنها بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان در کرمانشاه است که از استان‌های همجوار نیز پذیرای بیماران بسیاری است و نیازمند تأمین اعتبار در راستای بهبود زیر ساخت، تجهیزات و توسعه است.

 

آمادگی لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی در راهپیمایی عظیم اربعین در استان صورت گرفته و برای ارائه بهتر این خدمات به زائران اربعین حسینی باید بین دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه ، ارتش، سپاه پاسداران و هلال احمر تفاهم نامه‌ای امضا شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا