اجتماعیکرمانشاه

روز خبرنگار ، روز رهروان راستین مکتب عاشورا گرامی باد

به گزارش مادنیوز، متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هفدهم مرداد، روز شهادت شهید محمود صارمی فرصتی است گرانبها برای پاسداشت انسانهایی که در مسیر حق و حقیقت گام‌ بر می دارند و نمونه بارز تعهد، وظیفه شناسی ، دلسوزی و آگاهی بخشی هستند.

 

خبرنگاران، وجدان بیدار جامعه هستند و با تولید و نشر اطلاعات صحیح و به موقع راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی افراد جامعه قرار می دهند.

 

تقارن روز خبرنگار سال ۱۴۰۱ با روز عاشورا بسیار نیکوست، چرا که اگر قیام امام حسین (ع) عالمگیر شد و به فرموده ی رهبر کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) موجب زنده نگه داشتن اسلام شده است همه و همه بعداز عنایات خداوند، نتیجه اقدامات ارزشمند خبرنگارانی است که از ابتدای قیام تا به امروز یاد و خاطره ی این حماسه بزرگ تاریخ را زنده نگه داشتند.

 

آنچه که نقش خبر و اطلاع رسانی را در حوزه ی سلامت بیش از پیش آشکار می کند، تلاشها و زحمات فراوان همه ی شما خبرنگاران فهیم و ارزشمند استان در دوران کرونا می باشد.

 

یقینا حضور پررنگ‌ خبرنگاران و اصحاب رسانه در کنار مدافعان سلامت در دوران کرونا موجب شد که با اطلاع رسانی صحیح و به موقع، وضعیت مناسب کنونی به لحاظ شرایط کرونایی ایجاد شود، هرچند که هنوز هم این تداوم همکاری و دلسوزی با ورود به موج هفتم‌ کرونا ضروری است.

 

اینجانب بر خود لازم می دانم که ضمن تسلیت ایام‌ سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و همچنین گرامیداشت روز خبرنگار، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشهای خستگی ناپذیر خبرنگارانی که بازوی توانمند دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه ی سلامت هستند ابراز نمایم.

 

دکتر قباد محمدی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا