انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

شهادت مامور پلیس در کرمانشاه/دستگیری عامل شهادت در محل درگیری 

به گزارش پایگاه خبری ماد، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: عصر روز گذشته (شنبه – 8 مرداد) و پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور 3 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار مسلح در قهوه خانه ای واقع در خیابان حداد عادل کرمانشاه، تیمی از ماموران کلانتری 15 شریعتی راهی محل شدند.

 

 

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل، میان ماموران و اراذل و اوباش درگیری ایجاد می شود که در این حین متاسفانه سروان “مهدی دامن باغ” مورد اصابت گلوله یکی از اراذل قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این درگیری همچنین یکی از سربازان وظیفه نیز زخمی و سریعا به مراکز درمانی منتقل می شود که خوشبختانه حال وی مساعد است.

 

سردار جاویدان همچنین از دستگیری 2 نفر در این راستا از جمله عامل اصلی شهادت سروان شهید دامن باغ خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری عامل سوم درگیری با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

 

وی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت سروان دامن باغ و تجلیل از شهامت و رشادت وی برای امنیت بخشی در جامعه، گفت: همکاران ما در برخورد با اراذل و اوباش مصمم بوده و در این راستا حاضرند مانند این همکار وظیفه شناس جان خود را فدا کنند.

 

شهید “مهدی دامن باغ” متولد 1360 بود و از وی 2 فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا