اجتماعیکرمانشاه

ساماندهی مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه تا یک ماه دیگر

به گزارش پایگاه خبری ماد به گزارش پایگاه خبری ماد،  دکتر نادر نوروزی در حاشیه بازدید از روند عملیات ساماندهی محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه (آقاجان، ملا حسینی مراد آباد)، اظهار داشت: پیرو جلسات روزهای گذشته در خصوص ساماندهی محلات حاشیه نشین شهر کرمانشاه فعالیت عمرانی و خدمات شهری در محلات حاشیه نشین کرمانشاه آغاز شده است.

 

وی با اشاره لزوم هماهنگی بین مجموعه های خدمات رسان در ساماندهی محلات حاشیه نشین، افزود: با توجه به در دست اقدام بودن عملیات آسفالت در محلات حاشیه نشین کرمانشاه لازم است مجموعه آب و فاضلاب نسبت به رفع مشکل فاضلاب این محلات و لوله کشی آب شهری اقدام کند تا پس از آسفالت معابر و کوچه ها شاهد حفاری مجدد نباشیم.

 

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در خصوص خدمات آب، برق و امنیتی اقدامات خوبی با هماهنگی آب و فاضلاب، برق و سپاه کرمانشاه شده است.

 

وی ادامه داد: فرماندار کرمانشاه در ساماندهی محلات حاشیه نشین به کمک آمده و در حوزه جابجایی مشاغل مزاحم در این محلات تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: همه خدمات ارائه شده در راستای ارتقاء کیفیت زندگی در محلات حاشیه نشین کرمانشاه است.

 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه اعتبارات به کار گرفته شده در این محلات از محل اعتبارات شهرداری کرمانشاه بوده است، گفت: جمع بندی کامل اعتبارات هزینه شده در محلات حاشیه نشین پس از پایان کار اعلام خواهد شد.

 

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به زمان بر بودن ارائه خدمات شهری و عمرانی، تا یک ماه آینده عملیات ساماندهی مناطق حاشیه نشین کرمانشاه به پایان می‌رسد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا