اجتماعیکرمانشاه

آغاز عملیات ساماندهی مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری ماد، همزمان با سفر رئیس جمهور و هئیت دولت، احمد وحیدی وزیر کشور به همراه نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، منوچهر فخری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه و با همراهی جمعی از مدیران استانی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه بازید کردند.

بر اساس این گزارش، در این بازدید احمد وحیدی پس از بررسی وضعیت مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه خواستار رسیدگی فوری به این نواحی شد.

روز گذاشته در جلسه ای که با حضور گروه های جهادی مستقر در محلات حاشیه‌ای، دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، دامون مومنی شهردار منطقه هشت و شهرام عارف‌کیا شهردار منطقه سه برگزار شد، مقرر شد که طی یک ماه مناطق حاشیه ای کرمانشاه ساماندهی شود.

دکتر نادر نوروزی در این جلسه اظهار کرد: محلات مراد آباد که در حاشیه شهر قرار دارند و در سال ۹۹ به طرح تفضلی شهر کرمانشاه اضافه شده است و روستای ملا حسینی که در انتهای خیابان جعفر آباد قرار دارد با هماهنگی فرماندار کرمانشاه طرح ساماندهی و آسفالت آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: در محله آقا جان نیز با مساعدت دادستان کرمانشاه قرار است که چندین زمین بازی برای گذران اوقات فراغت کودکان ساخته شود.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در محله آقاجان چندین ساختمان مخروبه قرار دارد که با هماهنگی دادستان کرمانشاه قرار است که کاملا تخریب و خاکبرداری شود.

گفتنی است که از صبح امروز پنج شنبه ۳۰ تیر ماه، عملیات ساماندهی (رفت و روب، خاکبرداری، رنگ آمیزی و آسفالت) مناطق حاشیه شهر کرمانشاه «آقا جان، مراد آباد و ملا حسینی» با همکاری و تلاش شهرداری های مناطق هشت و سه آغاز شد و در مدت یک ماه به صورت کامل ساماندهی می شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا