اقتصادیکرمانشاه

نارضایتی مردم از کیفیت اینترنت/اپراتورهای تلفن همراه بسته‌های اینترنت اقتصادی ارائه کنند

 

به گزارش پایگاه خبری ماد،  سید جواد حسینی کیا درباره بسته‌های اینترنت همراه و سرعت اینترنت، گفت: مردم از کیفیت، قیمت و سرعت اینترنت رضایت ندارند، بنابراین وزارت ارتباطات باید برای ارتقا کیفیت اینترنت و توجه به نیاز مصرف‌کنندگان تلاش مضاعفی انجام دهد.

 

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: اپراتورهای تلفن همراه باید بسته‌های اینترنتی جدیدی ارائه کنند این بسته‌ها باید قیمت مناسبی داشته باشند و از سوی دیگر از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه اگر اپراتورهای تلفن همراه، بسته‌های اینترنتی اقتصادی را به مصرف‌کنندگان ارائه کنند، می‌توانند رضایت مردم را به دست آورند، اضافه کرد: استفاده مردم از اینترنت در شرایط کنونی به یکی از ضروری‌ترین نیازها تبدیل شده که وزارت ارتباطات باید به این مهم توجه کند.

 

حسینی‌کیا تصریح کرد: وزارت ارتباطات باید از طریق مدیریت و رایزنی با اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های ارائه دهنده‌ی اینترنت ثابت از یک سو بستر لازم برای ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز برای ارتقا اینترنت را فراهم کنند و از سوی دیگر نیاز مصرف‌کنندگان را تامین کنند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا