اجتماعیکرمانشاهکرمانشاه

شناخت کرمانشاه به عنوان “جهانشهر خلاق خوراک” مستلزم تهیه غذاهای‌سنتی با کیفیت بالا است

 

به گزارش پایگاه خبری ماد ، پروژه سرمایه‌گذاری رستوران پارک شاهد (پاییزان) شامگاه یکشنبه (۲۶ تیرماه) با حضور شهردار کرمانشاه، اعضای شورای شهر و مسئولین استانی افتتاح شد.

 

 

دکتر نادر نوروزی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: زمینی که برای احداث پروژه سرمایه‌گذاری رستوران پارک شاهد (پاییزان) در نظر گرفته شده پیش از این، محل انباشت زباله و نخاله‌ها بود که در راستای ترمیم و زیبا‌سازی، متناسب با موقعیت پارک و نمایشگاه بین‌المللی با تغییر کاربری به پروژه BoLT (ساخت، بهره‌برداری اجاره و انتقال) تبدیل گردید.

 

 

شهردار کرمانشاه اعتبار صرف شده در این پروژه را ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این مکان طی مدت ۱۵ سال بصورت استیجاری واگذار شده و پس از پایان قرارداد به شهرداری تحویل داده خواهد شد.

 

 

 شهردار کرمانشاه با اشاره به ثبت‌جهانی کرمانشاه به عنوان سی‌وهفتمین جهانشهر خلاق خوراک، تصریح کرد: مراجعه گردشگران به کرمانشاه و بازگشت دوباره آنان مستلزم تهیه و پخت غذاهای سنتی با کیفیت بالا است که باید در رستوران‌ها و مکان‌های پخت و سرو غذا مدنظر قرار گیرد.

 

وی افزود: کار مشارکتی ‌شهرداری با بخش خصوصی و ساخت رستوران پاییزان در پارک‌ شاهد کاری مهم در راستای بهتر دیده شدن کرمانشاه به عنوان شهرخلاق خوراک است.

 

نوروزی در گوشه دیگری از سخنانش راه‌اندازی شهربازی و مراکز تفریحی همچون تله‌کابین را از الویت‌های شهرداری دانست و گفت: مرکز تفریحی و پارکی در سراب قنبر هم در حال احداث است که امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها نشاط وشادابی را به مردم هدیه دهیم.

 

در ادامه این مراسم هاشم درویشی عضو شورای شهر کرمانشاه نیز با اشاره به ثبت‌جهانی کرمانشاه به عنوان جهانشهر‌ خلاق‌خوراک گفت: کرمانشاه با وجود ظرفیت‌های ارزشمند تاریخی، اقلیمی و اکوتوریسمی به واسطه رها‌ شدن توسط مدیران مغفول مانده که باید مورد توجه واقع شود.

 

 

وی افزود: کارهای‌خوبی در قالب ارتباط شورای شهر و شهرداری در کرمانشاه انجام شده و تا‌کنون تمامی لوایح و مصوبات محوله از سوی شهرداری به شورای شهر رای آورده است که نشان از ارتباط خوب و موثر اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه با شهردار دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا