اقتصادیکرمانشاه

در شش ماه گذشته کوچکترین اعتراض و مشکلات کارگری از مجموعه پالایشگاه به ما منتقل نشده است

به گزارش پایگاه خبری ماد، استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه برای دستیابی به موفقیت باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم گفت: برنامه امروز در راستای اصل 44 است و در شش ماه گذشته کوچکترین اعتراض و مشکلات کارگری از مجموعه پالایشگاه به ما منتقل نشده است.

 

امیری‌مقدم اظهار داشت، کیفی‌سازی فراورده‌های نفتی برای مسئولان به شدت اهمیت دارد و از آن استقبال می‌کنیم  و کیفی‌سازی خدمت به مردم منطقه است و از توسعه همراه با کیفیت براساس ضوابط و مقررات موجود استقبال می‌کنیم.

 

استاندار کرمانشاه افزود: چنانچه موانعی در مسیر وجود دارد برداشته شود اما در هیچ جا توسعه‌ای را که به ضرر مردم باشد، نمی‌پذیریم.

 

وی با اشاره به اینکه تمام اهداف سفر رئیس جمهور به استان محقق شد عنوان داشت: باید از این فرصت‌ها برای استان استفاده شود و یکی از معضلات استان که مربوط به 50 سال گذشته‌ است، نرخ بیکاری است و افزایش ظرفیت این چنین مجموعه‌ها به معنای اشتغالزایی است.

 

استاندار کرمانشاه در قسمتی از سخنانش با اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به کرمانشاه گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه تا شب گذشته بیش از ۱۸۰ هزار نامه و تماس تلفنی در استان جمع‌آوری شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا