اجتماعیکرمانشاه

دلسوزی برای کرمانشاه به حرف نیست بلکه به کار و عمل است

به گزارش پایگاه خبری ماد ، بهمن امیری مقدم روز پنج شنبه در دیدار اعضای خانه نخبگان بسیج استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری، هرگونه بد گفتن و خوب معرفی نشدن کرمانشاه را به ضرر استان دانست و اظهار داشت: همه گروه ها و اشخاص وظیفه دارند که کرمانشاه را با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های ویژه ای که در بخش های مختلف دارد، خوب معرفی کنند زیرا این موضوع منجر به جذب سرمایه گذاری در استان و شکوفایی پتانسیل های بزرگ آن خواهد شد.

 

وی با تاکید بر لزوم معرفی خوب استان یادآور شد: آیا تنها استان کرمانشاه با مشکل روبرو است و دیگر استان آسیب و مشکلات ندارند؟ باید بدانیم بد و سیاه معرفی کردن کرمانشاه ظلم به استان است زیرا این استان بنا به فرمایش مقام معظم رهبری “سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی” است.

 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش و کوشش خود را برای رفع مشکلات استان مانند بیکاری و اقتصاد بکار گرفته ایم، تصریح کرد: دلسوزی برای کرمانشاه به حرف نیست، به بد گفتن از کرمانشاه هم نیست بلکه دلسوزی برای استان، یعنی کار کردن برای جوانان و سربلندی استان و استفاده درست از ظرفیت های بالقوه و خوب معرفی کردن استان که ما از مدیران خواسته ایم با تمام توان برای حل مشکلات تلاش کنند.

 

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به انتصابات مشاوران استاندار ادامه داد: این مشاوران را بر اساس تخصص و دانش آنها انتخاب کردیم زیرا با توجه به ظرفیت های خاص استان می توان با بکارگیری دانش و علم کرمانشاه را به جایگاه والای خود برسانیم.

 

استاندار کرمانشاه به روند جدید کاری در شورای برنامه ریزی و توسعه استان برای تخصیص اعتبارات اشاره کرد وگفت: در این شورا به سنتی تخصیص دادن اعتبارات که در گذشته رایج بود، پایان دادیم و دیگر، اعتبارات را بر اساس شاخص ها، ظرفیت ها و برنامه های شهرستان ها اختصاص خواهیم داد و این موضوع از جمله مواردی است که به رفع مشکلات استان کمک خواهد کرد.

 

امیری مقدم افزود: اعتبارات به برنامه هایی اختصاص پیدا می کند که در راستای کاهش نرخ بیکاری، افزایش تولید و استفاده درست از ظرفیت شهرستان ها طراحی شده باشد و باور و امید داریم که عقب ماندگی های کرمانشاه با تلاش و پیگیری و برنامه ریزی صحیح حل خواهد شد.

 

وی همچنین پیگیری مسائل مذهبی و رونق بخشیدن به مساجد و پرشورکردن مراسمات مذهبی را هم مورد تاکید قرار داد.

 

امیری مقدم همچنین گفت: طی چند مدت گذشته از مسئولین ذیربط خواسته ایم که به هیچ عنوان خام فروشی در استان نباید وجود نداشته باشد و هر گونه مجوز معدن باید همراه با یک مرکز فرآوری در کنار آن صادر شود.

 

استاندار کرمانشاه ادامه داد: مردم بزرگوار استان بدانند که ما از جنس خودشان هستیم و با شناخت درستی از استان دارم با تمامی تلاش به دنبال تحقق خواسته ها و مطالبات آنها هستم.

مقام ارشد استان تصریح کرد: هدف من تنها خدمت به مردم و رفع مشکلات استان مظلوم کرمانشاه است و حاضرم که در این مسیر حتی آبرو و جان خود را نیز تقدیم کنم.

 

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه با توجه به برنامه های مدون و اقدامات در حال انجام به آینده کرمانشاه بسیار امیدوارم، گفت: در هفته گذشته که با مسئولین وزارت نیرو جلسه داشتیم خوشبختانه مصوبه تخصیص آب به بخش صنعت برای استان به تصویب رسید که با این اقدام بخش صنعت استان متحول خواهد شد و همچنین با توجه به سفر رئیس جمهور محترم به استان “در آینده نزدیک” مصوبات بسیار اثربخشی در بخش های مختلف برای استان به تصویب خواهد رسید و تمامی این اقدامات باعث شکوفایی و ارتقای استان در همه زمینه ها خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا