اقتصادیکرمانشاه

آينده اي درخشان در انتظار صنعت استان است

به گزارش پایگاه خبری ماد ،  “دكتر بهزاد باباخاني” روز سه شنبه در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان اظهار داشت: استاندار كرمانشاه در هفته گذشته جلسات بسيار مفيد و توسعه بخشي با مسئولين وزارت نيرو داشتند كه خوشبختانه در نتيجه اين جلسات، مصوبات خوبي براي تخصيص آب صنعتي به پروژه هاي بزرگ صنعتي استان از محل سدها و همچنين سامانه گرمسيري منظور شد كه اين پيگيري ها و تلاش ها با اجراي طرح هاي بزرگ و راهبردي منجر به تحول اساسي در بخش صنعت استان خواهد شد.

 

وي بيان داشت: طرح ها و پروژه هاي صنعتي طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته اجرايي و دنبال خواهند شد و با بهره برداري از اين پروژه ها ضمن اينكه نقش بسيار مهمي در اشتغال خواهند داشت در افزايش توليد و رونق اقتصادي استان هم تاثيرگذار خواهند بود.

 

باباخاني ادامه داد: با اجراي طرح هاي صنعتي، آينده اي بسيار درخشان در انتظار استان است و از مسئولين ذيربط خواسته ايم كه اين طرح ها را در مكان هايي جانمايي كنند كه مشكلي براي تخصيص آب صنعتي نداشته باشند.

 

وي همچنين از تشكيل كميته حمايت از بيمه به منظور افزايش ضريب نفوذ بيمه در استان خبر داد و گفت: اين كميته بزودي در مركز استان و شهرستان ها راه اندازي و تشكيل خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا