سلامتکرمانشاه

اجرای طرح غربالگری و پایش کارکنان و کارگران شهرداری کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری ماد، مهندس وحید جهانگیری رئیس اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: با تاکیدات شهردار کرمانشاه بر توجه ویژه به سلامت کارکنان و کارگران مجموعه مدیریت شهری، سومین مرحله طرح غربالگری و پایش کارکنان و کارگران شهرداری کرمانشاه در دستور کار مجموعه اداره سلامت اجتماعی شهرداری قرار گرفت.

 

وی افزود: طرح غربالگری و پایش کارکنان و کارگران شهرداری کرمانشاه با حضور دکتر سید زاده و دکتر شهسواری از پزشکان حاذق اداره بهداشت کرمانشاه و کارشناسان بهداشت محیط اداره سلامت شهرداری صورت پذیرفت.

 

وی ادامه داد: خدمات درمانی، پزشکی، تغذیه، مشاوره، غربالگری کرونا (تب سنجی وسنجش اکسیژن خون)، معرفی جهت چکاپ و آزمایش کامل در این طرح به صورت رایگان انجام شد.

 

مهندس جهانگیری خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۱۱۰ نفر از پرسنل شهرداری کرمانشاه مورد پایش درمانی و غربالگری و کنترل قند خون و فشار خون قرار گرفتند.

 

وی در پایان افزود: سلامتی، پایش و غربالگری و پروسه درمانی کارکنان و خصوصا کارگران مجموعه مدیریت شهری از اولویت‌های مهم اداره سلامت اجتماعی، معاونت فرهنگی اجتماعی و سلامت شهرداری کرمانشاه بوده که استمرار این طرح بهینه و سلامت محور در روزهای آتی نیز صورت می‌پذیرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا