عمومیکرمانشاه

عملیات ترمیم و مقاوم‌سازی پل قره‌سو به زودی به پایان می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری ماد، سلیمانی اظهار داشت: در خرداد ماه در گشت زنی های روتین روزانه منطقه یک متوجه شدیم که تعدادی از دستک های زیر پل قره‌سو به سرقت رفته است.

 

وی افزود: در همین راستا، همان روز از سایر پل های سطح منطقه بازدید، و متوجه شدیم این مشکل برای پل چم‌بشیر نیز پیش آمده است که گزارش لازمه و مستندات را همان روز به نهاد های ذی‌ربط ارسال شد.

 

شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه با بیان اینکه بلافاصله پروژه ترمیم، مقاوم سازی، بازسازی و بهسازی پل قره‌سو و پل چم‌بشیر را به عنوان فوریت در دستور کار منطقه قرار گرفت، تصریح کرد: با تلاش همکاران، مسیر انحرافی پل چم‌بشیر به سرعت و در همان روزهای ابتدایی اجرا و به اتمام رسید.

 

سلیمانی با تاکید بر اینکه همزمان عملیات ترمیم، مقام سازی، بازسازی و بهسازی پل قره‌سو را نیز استارت زدیم گفت: باتوجه به اینکه اِشل کاری پل قره‌سو بزرگ تر بود، به طبع کار بیشتر و زمان بیشتری را هم طلب می‌کرد اما با تلاش های شبانه روزی، این عملیات نیز به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.

 

وی در پایان تاکید کرد: تمام مجموعه شهرداری منطقه یک، تمام سعی خود را بر این گذاشته ایم که در کمترین زمان ممکن و تا نیمه نخست تیر ماه به پایان رسد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا