اقتصادیکرمانشاه

هوشمند سازی فروش نان و تشدید نظارت ها منجر به افزایش رضایت مندی مردم خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری ماد  ،در ابتدای این جلسه سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به دستورکار این جلسه مبنی بر درخواست نانوایی ها جهت تغییر سهمیه آرد و آخرین وضعیت هوشمندسازی فروش نان در سطح نانوایی های استان پرداخت .

 

پس از طرح درخواست های ارائه شده توسط نانوایی های سطح استان در خصوص تغییر سهمیه آرد موضوع هوشمند سازی فروش نان در سطح خبازی های استان در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه این جلسه دکتر باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ضمن تاکید بر ضرورت نظارت بر شبکه توزیع آرد و ساعت کار نانوایی ها و برخورد با عاملین عرضه آرد خارج از شبکه گفت : انتظار می رود با تشدید نظارت ها بر شبکه توزیع آرد و هوشمند سازی فروش نان در سطح نانوایی ها شاهد کاهش مشکلات و رضایت مندی بیشتر مردم باشیم.

در ادامه این جلسه نماینده بانک سپه گزارشی از روند هوشمند سازی فروش نان در سطح نانوایی های استان ارائه داد.

بر اساس گزارش ارائه شده تا به امروز از مجموع ۲ هزار و ۱۲۰ نانوایی معرفی شده توسط اداره غله ،اطلاعات هزار و ۵۵۵ واحد نانوایی تایید و ثبت شده و ۵۶۵ نانوایی در وضعیت عدم تایید و پیگیری تایید بوده و از مجموع ۲ هزار دستگاه کارت خوان تخصیص یافته به استان تعداد هزار و ۴۴۷ دستگاه در سطح نانوایی های استان نصب گردیده و کار نصب ۶۷۳ دستگاه دیگر در حال پیگیری و انجام است .

گفتنی است سهیمه آرد نانوایی ها،تعداد نان فروخته شده ،ساعت کار نانوایی ها و…در سیستم هوشمند فروش نان قابل احصاء می باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا