انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

کرمانشاه جزو استان های برتر کشور در برخورد با قاچاق سلاح و مهمات است   

به گزارش پایگاه خبری ماد، سردار “علی اکبر جاویدان” فرمانده انتظامی استان در نشست مسئولان عالی انتظامی و قضائی استان که در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در حدود 3 ماهی که از سال جاری می گذرد بیش از 600 قبضه اسلحه غیرمجاز و قاچاق توسط پلیس کرمانشاه کشف شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید بیش از این اجازه داد تا قبح وجود اسلحه در جامعه و تیراندازی های روزانه ای که صورت می گیرد شکسته شود، گفت: عادی شدن این مسئله موضوع بسیار خطرناکی است که البته پلیس با همکاری و هماهنگی دستگاه قضائی ورود همه جانبه ای نسبت به این موضوع داشته و نتایج خوبی حاصل شده است.

 

سردار جاویدان کشف بالغ بر 600 قبضه سلاح گرم، 700 قبضه سلاح سرد و حدود 3 هزار و 200 عدد فشنگ و مهمات از باندهای قاچاق و افراد مجرم در 3 ماهه سال جاری را بیانگر اهتمام پلیس در مقابله با عاملان ناامنی جامعه و قاچاقچیان عنوان کرد و گفت: از این پس قاطعانه تر با این دسته از افراد برخورد می شود و جرائم سنگین تری در انتظارشان خواهد بود.

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه برخورد قاطعانه و بدون گذشت با عاملان تیراندازی و ناامنی در جامعه را از مهمترین مطالبات مردم عنوان کرد و گفت: این مطالبه کاملا به حق بوده و پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت جامعه وظیفه خود می داند به آن پاسخ داده و امنیت شهروندان را تامین کند.

 

وی با بیان اینکه اختلافات ملکی، مالی، اختلافات شخصی و خانوادگی به ترتیب مهمترین انگیزه های تیراندازی در استان به شمار می رود، افزود: در یک ماه اخیر بیشترین تیراندازی ها در شهرستان های کرمانشاه و اسلام آبادغرب بوقوع پیوسته است.

 

سردار جاویدان در پایان از همراهی دستگاه قضایی با پلیس و اهتمام آن ها در قاطعیت صدور احکام برای عاملان تیراندازی و لغو مرخصی آن ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تداوم طرح های پلیس و همکاری مراجع قضائی شاهد تداوم سیر نزولی تیراندازی ها در استان باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا