کرمانشاهکشاورزی

فروشندگان ملاحظه مردم را داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری ماد، آیت الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در دیدار مسوولان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، افزود: همه چیز دست خود ماست، بخشی از این گرانی ها ربطی به دولت ندارد، یعنی باید اقشار مختلف ملاحظه هم را داشته باشند، بعضاً اختلاف قیمت بین فروشندگان وجود دارد، خوب این ربطی به دولت ندارد و باید فروشندگان ملاحضه مردم عزیز را داشته باشند.

 

امام جمعه کرمانشاه همچنین با انتقاد از عدم هماهنگی بین کاشت محصول و بازار فروش گفت: محصولات کشاورزی استان باید متناسب با بازار فروش و نیاز مردم باشد.

 

وی اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم خدمت به خداوند متعال است، قرآن کریم می‌فرماید همه چیز بستگی به تلاش ما دارد، به همان میزان که تلاش می کنیم پیشرفت و توسعه نصیبمان می شود.

 

آیت الله علما تأکید کرد: ما اسباب کار را داریم، لوازم ترقی و پیشرفت را داریم، باید هم مدیریت کنیم هم خوب بهره برداری نماییم.

 

وی یادآور شد: باید از مبتکران استانی حمایت شود و استعدادهای کشاورزی استان را شناسایی و حمایت و به تولید انبوه برسانیم، تا هم اشتغالزایی ایجاد شود و هم درآمد سرانه استان بالا برود، زیرا تمام منافع انسان در سعی و تلاش او است.

 

آیت الله علما تاکید کرد: باید دقت کنیم ما روی زر نشسته ایم، باید تلاش کنیم و مدیریت نماییم، این ها همه پول و سرمایه است، چرا با این همه سرمایه و ثروت باید اوضاع اینگونه باشد.

 

به گزارش ماد،  نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: چرا بین بازار فروش و تولیدات استان هماهنگی نیست، گاهی محصولی کاشت، داشت و برداشت می کنیم که هیچ سودی برای استان ندارد، زیرا در سابق از کرمانشاه خیلی محصولات کشاورزی به عراق صادر می شد، لذا باید ترتیبی اتخاذ شود که زمین های کشاورزی دیم هم آبی شود و امکان این کار واقع هست.

 

امام جمعه کرمانشاه همچنین با انتقاد از برخی از اسراف کاری ها تصریح کرد: باید مردم را نه به عنوان مصرف کننده صرف، بلکه مدیریت کننده تربیت کنیم، تا گروهی اسراف نکنند حال آن که با عدم اسراف می شود خیلی از محرومان را سامان داد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا