اقتصادیکرمانشاه

توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌های کرمانشاه   

به گزارش پایگاه خبری ماد، معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در نشست توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی با اشاره به اهمیت فراهم کردن زیرساخت مناسب برای شهرک های صنعتی در توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، افزود: جانمایی و ایجاد شهرک صنعتی دوم در شهرستان سرپل ذهاب، ایجاد شهرک صنعتی تخصصی فرآوری قیرطبیعی در گیلانغرب، توسعه شهرک صنعتی و ایجاد ناحیه صنعتی روستایی در سنقر و کلیایی از جمله طرح های است که در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد.

 

وی ادامه داد: همچنین توسعه شهرک صنعتی روانسر و قصرشیرین و تامین آب شهرک صنعتی جوانرود از جمله دیگر مصوبات این نشست بود.

 

روز گذشته همچنین جلسه هماهنگی برای حمایت از تملک و خرید اراضی ملی یا مستثنیات با هدف توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان به ریاست دکتر باباخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور دکتر محمدی، مدیر کل امور اقتصادی، مدیران عامل آب منطقه ای، شرکت شهرک های صنعتی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیر امور اراضی در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی برگزار شد.

 

دیگر نشست حوزه معاونت اقتصادی استانداری به بررسی مشکلات تولید کنندگان خوراک دام اختصاص داشت و تصمیمات اجرایی لازم برای حل مشکلات این حوزه اتخاذ شد.

 

همچنین روز گذشته نشست هماهنگی برای هوشمندسازی خبازی های استان به ریاست معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه برگزار شد.

 

در این نشست که با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادي، کارشناسان و مدیران بانک سپه و جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی برگزار شد، ابعاد اجرایی طرح هوشمند سازی خبازی ها مورد بررسی قرار گرفت‌.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا