اجتماعیایثار و شهادتکرمانشاه

کرمانشاه پنجم مرداد میزبان اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی است  

به گزارش پایگاه خبری ماد، علیرضا مهرتاش روز شنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که با حضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و روسای کمیته های مختلف این ستاد برگزار شد، عنوان کرد: خوشبختانه افتخار میزبانی از این همایش بزرگ معنوی و حسینی در یک سطح بین المللی، نصیب کرمانشاه شده است و فرصتی بی‌نظیر برای نمایش زیبایی‌های معنوی و سنت‌های حسینی و معرفی پیرغلامان و مداحان برجسته ائمه اطهار کرمانشاه به همگان است.

 

وی به ارادت ویژه و خاص کرمانشاهیان به اهل بیت در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زوار اباعبدالله الحسین(ع) و دروازه عتبات عالیات بوده و این دیار لبریز از عشق به ائمه اطهار و معنویت بوده است.

 

معاون استاندار یادآور شد: در آن سالیان دور خبری از هتل و اقامتگاه نبود و مردم کرمانشاه با شوق، زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام را در منزل خود جای می دادند و همه اقشار از جمله بازاریان و هیات های مذهبی در این سنت معنوی مشارکت فعال داشتند.

 

وی یادآور شد: استاندار محترم کرمانشاه، خادم امام رضا علیه السلام و با علاقه ویژه‌ای پیگیر برگزاری شایسته این همایش بین المللی به میزبانی کرمانشاه است.

 

وی اظهار امیدواری کرد با هم افزایی، همراهی و همدلی این همایش بین المللی در سطح بسیار شایسته ای برگزار شود.

 

در پایان این جلسه استاندار کرمانشاه به‌عنوان رییس ستاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به‌عنوان جانشین ستاد و مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه به‌عنوان دبیر ستاد برگزاری نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی معرفی شدند.

 

همچنین سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به‌عنوان مسئول کمیته امنیتی و انتظامی، مدیرکل حراست استانداری به‌عنوان مسئول کمیته هماهنگی و اجرایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به‌عنوان مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات، رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان به‌عنوان مسئول کمیته ادیان و مذاهب، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری به‌عنوان مسئول کمیته روابط‌عمومی، تبلیغات و فضاسازی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه به‌عنوان مسئول کمیته رسانه، اطلاع‌رسانی و تولیدات رسانه‌ای، مدیرکل آموزش و پرورش به‌عنوان مسئول کمیته فرهنگی، علمی، آموزشی و دانش بنیان و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان رییس کمیته هیئت‌های دینی و مذهبی و تشکل‌های مردمی معرفی شدند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا