اقتصادیخبر ویژهکرمانشاهکرمانشاه

اجرای سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه، مطالبه جدی مردم و مسئولان استان است

 به گزارش پایگاه خبری ماد: بهمن امیری مقدم تاکید کرد: پیگیری و اجرای اسناد بالادستی و تصویب شده در وزارت نفت، انتظار حداقلی مردم استان از وزارت نفت و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است.

 

استاندار کرمانشاه از مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران خواست که با تمام توان برای اکتشاف و تولید نفت و گاز در استان تلاش کند و در شکوفایی ظرفیت های کرمانشاه در این حوزه فروگذار نکند.

 

امیری مقدم همچنین از آمادگی کامل استان کرمانشاه برای هرگونه همکاری در زمینه بهره برداری از ظرفیت های نفت و گاز استان هم خبر داد و گفت: مردم استان کرمانشاه هزینه های زیادی در مسیر انقلاب اسلامی پرداخت کرده اند و بهره مندی آنان از برکات میادین نفتی و گازی استان و آغاز اجرای سریع سند نفت و گاز که مصوب وزارت نفت است، از حداقل حقوق آنان است.

 

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران هم در این نشست گفت: با تمام توان برای اجرای سند نفت و گاز استان کرمانشاه و شکوفایی ظرفیت های نفت و گاز استان تلاش خواهیم کرد.

 

حیدری افزود: در این زمینه نگاه ما استفاده از نیروهای بومی و اشتغالزایی در استان است.

 

در این دیدار شهریار حیدری، نماینده مردم شریف سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین، علی رضایی، نماینده مردم شریف کنگاور، صحنه و هرسین و معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه هم حضور داشتند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا