اجتماعیایثار و شهادتخبر ویژهکرمانشاهکرمانشاه

ولایت مداری و تفکر جهادی، برای ایران اسلامی عظمت و افتخار آفریده است

به گزارش پایگاه خبری ماد ، بهمن امیری مقدم در کنگره گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید شهرستان مقاوم گیلانغرب که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، نماینده شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد؛ عنوان کرد: دورود می فرستم به روان پاک سردار شهید صفر خوشروان و شهدای سرافراز گیلانغرب _ دومین شهر مقاوم کشور _ که برای دفاع از کشور عزیز ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند و همچنین درود می فرستم به برادران و خواهرانی که آن در ایام سخت دفاع مقدس و با وجود بمباران‌های وحشیانه در برابر دشمن، شجاعانه ایستادند.

 

وی برگزاری یادواره شهدا را گرامیداشت ارزش ها، فضیلت‌ها و معنویت ها دانست و گفت: باید فضای سراسر استان را با یاد و خاطره شهدا عطرآگین کنیم زیرا برگزاری این آیین ها به امنیت، آرامش و معنویت ما کمک کند.

 

امیری مقدم جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب را بازگو کردن نقش عظیم شهدا در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: باید روایت ولایت مداری و جانفشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در حفظ و حراست از ایران اسلامی برای نسل کنونی و نسل آینده بازگو شود و اینکه این کشور با چه ایثارگری ها و شهادت طلبی‌هایی حفظ شده است.

 

وی تاکید کرد: خدامحوری و مجاهدت در راه خدا و ولایت مداری و پیروی از رهبر معظم انقلاب اصلی ترین سفارش و توصیه شهدا است و آن ها همه چیزشان را فدای ولایت کردند.

 

استاندار کرمانشاه پایداری، استقلال و عظمت کنونی نظام جمهوری اسلامی را ثمره خون شهدا و ولایت مداری مردم ایران دانست و گفت: تفکر انقلابی و انقلابی بودن یعنی ولایت مداری، حمایت از محرومان، پرهیز از اشرافی گری، مبارزه با فساد، پاک دستی، کار جهادی و پرهیز از سستی و تنبلی و ایستادن در برابر استکبار جهانی.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش، سپاه را عزیز ملت و افتخار کشور دانست گفت: امروز سپاه در همه زمینه ها پیشتاز است و این اقتدار کنونی کشور محصول زحمات این عزیزان است.

 

امیری مقدم برخورداری از تفکر، روحیه و مدیریت جهادی را یک فضیلت بزرگ دانست و گفت: جهاد تنها به عرصه‌های نظامی محدود نیست و امروز ضرورت مدیریت و تفکر جهادی در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و علمی به شدت احساس می‌شود.

 

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی تنها کشوری است که با وجود سال ها تحریم توانسته است اقتدار و عظمت خود را گسترش دهد و این اقتدار به دلیل شهادت طلبی، روحیه جهادی و ولایت مداری این مردم به دست آمده است.

 

مدیر ارشد استان، مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های ممتاز شهدا دانست و گفت: شهدای ما مردمی زیستند و همیشه همراه مردم بودند و امروز این مردم هستند که همچنان یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه می‌دارند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا