سلامتکرمانشاه

مردم مراقب موسسات غیر مجاز پرستاری در منزل باشند

شرکتهای پرستاری در منزل که مجوز لازم را از معاونت درمان کسب کرده اند و از لحاظ قانونی مسئولیت حرفه ای و اخلاقی تحت پایش و رصد معاونت درمان هستند می توانند کار پرستاری در منزل را انجام دهند.

 

هم استانی های عزیز جهت رفع نیازهای مراقبت در منزل خود فقط از شرکت های مجوز دار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات بگیرند.

 

در پایش و رصد فعالیت عده ای سود جو در فضای مجازی دیده شده است که افراد فاقد صلاحیت علمی و قانونی اقدام به تبلیغ و انجام خدمات غیر استاندارد پزشکی می نمایند که بعضا حتی مدرک تحصیلی مرتبط را ندارند و می توانند آسیب های جبران ناپذیری به سلامتی افراد وارد آورند و از نظر قانونی و امنیتی مجوز ورود به منزل را ندارند.

 

مدیریت پرستاری و اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این رابطه پایش های مستمری انجام می دهد و پس از معرفی افراد خاطی به دستگاه قضا با آنها برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

 

 

هم استانیهای عزیز جهت دریافت اطلاعات شرکت های مجوز دار از شماره تلفن ۴۱۰۰ معاونت درمان اطلاعات دقیق را کسب نمایند و شکایات خود را از افراد سودجو و متخلف به این شماره اطلاع رسانی نمایند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا