اجتماعیفرهنگ و هنرکرمانشاه

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت روز قدس

علی صفدری، مدیرکل، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز قدس از عموم مردم، هنرمندان،اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد،  متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

 

 

“بسمه تعالی

 

روز قدس روز تبلور دیانت سرشار از بصیرت در عرصه سیاست است که از برکت ابتکار امام راحل با الهام از مکتب ظلم ستیز اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام هر ساله صهیونیست سفاک را به عقب می راند و نقشه های شوم استکبار جهانی را با حضور پر شور و انقلابی مردم در سراسر دنیا بر هم می‌زند.

 

بی شک رستاخیز شورانگیز و خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان هوشیار و عدالت جوی سراسر جهان در روز قدس، رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را سخت آشفته می سازد و کاخ آرزوهای خام و دست نیافتنی آنان را در هم فرو می ریزد.

 

مهم ترین تجلیگاه این ظلم ستیزی عرصه هنر باید باشد که به لطف خدا هنرمندان و هنردوستان کشور و استان ما همواره در خط مقدم مبارزه با ظلم و بی عدالتی بوده اند.

 

امروز که چهره جهان در اثر سیاست های خصمانه قدرت طلبان و زورگویان غبارآلود و تیره گشته است، با همراهی و همدلی باید درکنار مظولمان جهان بایستیم و این یکی از رسالت های اهالی فرهنگ و هنر می باشد.

 

در لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله و تجدید بیعت با آرمان شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و سردار دلها، همه ساله در این روز مهم ندای « کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» در حنجره امت اسلامی می پیچد و در ضمن شعارهای پرشور و روشنگر، ظلم ظالمین و مظلومیت مظلومین فریاد می گردد تا به عنوان مصداقی مؤثر از جهاد تبیین، افکار عمومی دنیا از بند استعمار رسانه های دجال صفت دنیای غرب آزاد گردد.

 

اینجانب به عنوان عضوی کوچک از خانواده فرهنگ و هنر استان کرمانشاه، از عموم مردم خداجو و شهید پرور استان، هنرمندان، پیشکسوتان، اصحاب رسانه، فرهیختگان و کنشگران فرهنگی و اجتماعی دعوت می کنم که مانند همیشه با حضور شکوهمند خود در این روز بزرگ؛ برگ زرین دیگری از حمایت از مظلوم در مقابل زورگویان و ظالمان جهان در کتاب تاریخ این دیار به یادگار بگذارند.

 

علی صفدری

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه”

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا