اجتماعیقضاییکرمانشاه

دعوت دادستان کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای با دعوت از قشرهای مختلف مردم به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بر حضور قضات، کارکنان و مسئولان دادستانی و دادسراهای استان در این راهپیمایی تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، متن کامل پیام دکتر شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به شرح ذیل است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره): «من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم». (صحیفه امام؛ ج ۹، ص: ۲۷۸)

 

بار دیگر آخرین جمعه از ماه خدا، ماه ضیافت الهی از راه رسید تا دل‌های مسلمانان و مومنان واقعی که در زلال محبت و برکت پروردگار در این ماه شریف تطهیر و مصفا شده است، رو به سوی قبله اول مسلمانان جهان داعیه دار همراهی با مظلومان و تبری و فریاد علیه ظالمان شود.

 

 

مردم شریف و انقلابی استان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان امسال هم ،در صفوفی یکپارچه و متشکل از همه قشرها می‌آید تا روز قدس را که به فرموده امام راحل روز اسلام است، بزرگ بدارند و با صدای رسا همچنان که حضرت امام ( ره ) فرمود به جهانیان اعلام کنند که روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد.

 

اسلامی که این روزها مظلومانه، اسیر نابخردی و جور مدعیانی است که خود را مسلمان می‌دانند اما از هیچ ظلم و ستمی علیه مسلمان و غیر مسلمان به نام دین دریغ نمی کنند و با پرچم تکفیر و الحاد اسلام ناب محمدی (ص) را هدف قرار داده اند.

 

آنان که این روزها تروریسم، خونریزی و جنگ و جنایت را به نام اسلام گره زده‌اند و عامل دستان جنایتکار استکبار و صهیونیزم شده‌اند باید بدانند که مردم انقلابی این خطه هرگز از توطئه‌ها، تحریم‌ها و اعمال تروریستی نخواهند هراسید و در روز قدس بار دیگر جهانیان شاهد حضور همیشگی ایرانیان در سنگر دفاع از میهن و ارزش های اسلامی و انقلابی آن خواهند بود.

 

قضات، کارکنان و مسئولان دادستانی و دادسراهای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه نیز هم گام و هم کلام با همه مردم شریف استان کرمانشاه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در این راهپیمایی با شکوه انزجار خود از دسیسه‌های استکباری علیه مسلمانان و مظلومان عالم را اعلام و بر عهد خود با امام خمینی ( ره )، شهدا و رهبر معظم انقلاب در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکیدی دوباره خواهند کرد.

 

اینجانب ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان کرمانشاه در این ماه مبارک و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شهروندان کرمانشاهی دعوت می نمایم تا در این راهپیمایی عظیم و تأثیرگذار حضور چشمگیر داشته باشند.

 

شهرام کرمی

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا