اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

بیش از ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۳ کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون حامل صیفی جات اقدام به حمل مواد مخدر کرده و وارد کرمانشاه شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون مورد نظر شده در حوالی میدان تره بار کرمانشاه شده و نسبت به توقیف و بازرسی از آن اقدام کردند.

 

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از کامیون توقیفی ۵۲ کیلو و ۲۲۰ گرم ماده مخدر تریاک که به شکل حرفه ای در بار صیفی جات مخفی شده بود، کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این راستا، یادآوری کرد: در ادامه و طی بازرسی های صورت گرفته از منزل یکی از متهمان دستگیر شده ۳۰ کیلو و ۹۰۰ گرم دیگر ماده مخدر تریاک کشف شد.

 

وی در پایان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر عوامل احتمالی مرتبط با این محموله ادامه دارد، گفت: پلیس کرمانشاه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را همواره در دستور کار داشته است.

 

کشف بیش از چهار تن مواد مخدر در سال گذشته

 

وی همچنین کل کشفیات مواد مخدر استان در سال گذشته را چهار تن و ۸۵ کیلوگرم عنوان کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال ۹۹ که حدود سه تن و ۶ کیلوگرم بوده، ۳۸ درصد افزایش داشته است.

 

سردار جاویدان در پایان آمار دستگیر شدگان حوزه مواد مخدر استان کرمانشاه را در سال گذشته ۶ هزار و ۵۵۹ نفر عنوان و تصریح کرد: این تعداد در مقایسه با سال ۹۹ که پنج هزار و ۹۹۳ نفر بوده اند ۱۶ درصد رشد نشان می دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا