سلامتکرمانشاه

نظام پزشکی کرمانشاه خواستار تعقیب و مجازات مداخلات پزشکی در آرایشگاههای زنانه شد

دکتر فریبرز ایمانی دادستان و معاون انتظامی نظام پزشکی کرمانشاه طی نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، خواستار تعقیب و مجازات مداخلات پزشکی و دندانپزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت علمی و عملی در آرایشگاه های زنانه شد 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر ایمانی اظهار داشت با توجه به گزارشات مردمی و جامعه آگاه پزشکی استان ، مبنی بر روند افزایش مداخلات پزشکی و دندانپزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت علمی و عملی، این موضوع خطری جدی برای سلامت جامعه می باشد.

 

 همچنین در آرایشگاه‌های زنانه نیز مواردی مانند تزریق ژل، بوتاکس، هایفوتراپی، لیزر، مزوتراپی و پلاسما که طبق مقررات مجاز نمی باشد، انجام می شود.

 

 گسترش این امر ضمن افزایش عوارض ایجاد شده از قبیل سوختگی و عفونت ، احتمال بروز عوارض بسیار خطرناک از جمله انتقال بیماری‌های پوستی ، ایدز و هپاتیت را نیز در بر دارد.

 

با عنایت به اینکه اعمال این افراد مصداقی از جرم مداخله غیرمجاز در امور پزشکی می باشد بنابر مستند قانونی، از دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه تقاضای تعقیب و رسیدگی و مجازات مرتکبین و مسببین داریم که از بروز این عوارض خطرناک در جامعه جلوگیری شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا