اجتماعیکرمانشاه

مشکل آب شرب سه روستای سرپل‌ذهاب تا تیرماه امسال رفع می‌شود

مدیر امور آب و فاضلاب سرپل‌ذهاب از رفع مشکل آب شرب سه روستای این شهرستان با جمعیت یک هزار و ۳۰۰ نفر تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، احمدی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه آبرسانی قورچی‌باشی افزود: با توجه به این مساله که در اثر خشکسالی منابع تامین آب شرب سه روستای” قورچی باشی”، ” ناو فره” و” کانی عزیز” با کاهش آب دهی مواجه شد پروژه آبرسانی به این روستاها در دستور کار معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: اعتبار این پروژه سه میلیارد تومان است و  پیش بینی می شود در صورت رفع مشکلات اجتماعی این پروژه شامل احداث یک باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب، ساخت یک باب موتورخانه، و اجرای هزار و ۳۰۰ متر لوله گذاری است تا پایان تیر ماه سال جاری به اتمام برسد.

 

مدیر امور آب و فاضلاب سرپل‌ذهاب گفت: با توجه به خشکسالی و کاهش منابع آبی، صرفه جویی در مصرف آب مهمترین گام در راستای مدیریت بهینه مصرف آب است.

 

احمدی ادامه داد: بدون شک مشترکان می توانند با رعایت نکات ساده اما کاربردی همچون تعویض به موقع واشر شیر آب، استفاده از ظرفیت کامل ماشین لباسشویی و ظرفشویی، جامعه را به سمت استفاده از الگوهای صحیح مصرف آب هدایت کنند.

 

سه روستای قورچی باشی، کانی عزیز، ناوفره با ۲۶۰ مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در ‌هشت کیلومتری شهر سرپل ذهاب قرار دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا