اجتماعیکرمانشاه

آیین پایانی پویش ملی «به رنگ مدرسه» با تقدیر از دانش آموزان کرمانشاهی برگزار شد

آئین پایانی پویش ملی «به رنگ مدرسه» با حضور مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، حاج غلامحسین افتخاری رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و دانش آموزان منتخب پویش به رنگ مدرسه در محل این اداره کل برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه ضمن تقدیر از دانش آموزان شرکت کننده این طرح عنوان نمود: هدف از برگزاری این پویش، ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها و استفاده از زبان هنر برای ترغیب و تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی عنوان نمود.

 

نظری با اشاره به اینکه مجتمع صنایع غذایی میهن حامی این پویش است خاطرنشان کرد: به 7 نفر از دانش آموزان برگزیده مبلغ 4 میلیون ریال و به 3 نفر از دانش آموزان منتخب مبلغ 50 میلیون ريال اهدا می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه ادامه داد حدود 500 هزار دانش آموز با ارسال نقاشی‌های خود با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من» در امر مقدس مدرسه‌‌سازی مشارکت کردند.

 

افتخاری مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز در این مراسم با تقدیر از مشارکت دانش آموزان در پویش به رنگ مدرسه گفت: بیش از پنجاه درصد مدارس با مشارکت خیرین احداث می شود و امیدواریم هر سال شاهد مشارکت بیشتر مردم در امر مدرسه سازی باشیم.

 

گفتنی است در پایان مراسم از برگزیدگان مسابقه کوثر آقایی خیبری، مهسا ویسی، تارا جعفری، اسرا اسدی، هاوین ویسمرادی، نارین انگشتان، فادیا رستمی، یسنا نادری، محمد آذر و کردیا احمدی، تقدیر به عمل آورده شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا