فرهنگ و هنرکرمانشاه

آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف تقدیر از ۵۱۲ برگزیده استانی روز دوشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعدادی از برگزیدگان جشنواره در اداره‌کل کتابخانه‌های استان کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در این مراسم با تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو، گفت: این جشنواره از جهت درگیر کردن عموم مردم با کتابخوانی و معرفی و شناسایی کتابخانه‌های عمومی کشور اهمیت دارد.

«معصومه حسنی خوانسار» با اشاره به اینکه هدف از این جشنواره گسترش کتابخوانی، اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه اطهار، معرفی کتابهای مرتبط با ائمه خصوصا امام هشتم و اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار است افزود : این جشنواره از اول تیر آغاز و پایان آذر ماه ۱۴۰۰ هم به پایان رسید.

وی ۶ عنوان کتاب را به عنوان کتاب‌های مرجع مطالعاتی شرکت‌کنندگان اعلام کرد و گفت: این جشنواره به طور کامل در فضای مجازی برگزار شد و علاوه بر قالب‌های پرتکرار در این دوره بخش شعرسرایی و قصه گویی هم به جشنواره اضافه شده بود که با استقبال حدود ۴۰ هزار نفری همشهریان کرمانشاهی مواجه شد.

 

این مقام مسئول از نظرسنجی هر ساله نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درخصوص این جشنواره خبر داد و گفت : براساس نتایج به دست آمده این جشنواره کودکان را با سیره ائمه و خصوصا امام رضا(ع) آشنا کرده و تاثیرات بسیار مثبتی بر آنها داشته است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا