اجتماعیکرمانشاه

پيام تبريك استاندار كرمانشاه به مناسبت 12 فروردين ” روز جمهوري اسلامي

استاندار كرمانشاه 12 فروردين را روز خلق حماسه اي شكوهمند، تجلي و تبلور اراده ملّت ايران، جلوه اي بزرگ از مردم سالاري ديني و نماد همبستگي، همدلي و اتحاد مردم برشمرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وفاق، انسجام، مقاومت و ايستادگي برفراز قلّه ی رفیع عزت و اقتدار و استقلال ایستاده است. 

 

 

به گزارش پايگاه خبری ماد؛ «بهمن اميري مقدم» با صدور پيامي يوم الله 12 فروردين، روز جمهوري اسلامي ايران را تبريك گفت.

 

در متن اين پيام آمده است:

 

دوازدهم فروردين سالروز اعلام نظام جمهوري اسلامي ايران، روز تجلي و تبلور اراده ملت، خلق حماسه اي ماندگار و برگ زرين ديگري در تاريخ پرافتخار ايران اسلامي است. روزي كه مردم براي تعيين سرنوشت خويش با وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگي به لطف الهي و رهبري معمار كبير انقلاب اسلامي (رضوان‌الله تعالی علیه) به پيروزي بزرگ دست يافتند. اين افتخار عظيم روز جمهوري اسلامي نامگذاري و مشاركت بي نظيرمردم جلوه اي از مردم سالاري ديني و تجلي مشاركت و همدلي شد.

 

انقلاب اسلامی که با نثار خون فرزندان پاك خود و با رهبری‌های داهیانه معمار کبیر انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷به بار نشست؛ در فروردین ماه ۱۳۵8 زمینه مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت را فراهم كرد و مردم ولايتمدار، مومن، بصير، هوشيار، غيور و دلير ايران زمين براي تعيين سرنوشت خود و رهايي از استبداد با 98.2 درصد به جمهوري اسلامي رأي ” آري” دادند تا آنچه را آرمان آزادي خواهي، استقلال، جمهوريت، اسلاميت و تجدید حیات اسلام ناب محمّدی (صلی الله علیه و آله) در 22 بهمن 57 بوده را محقق و با آراي خود تثبيت نمايند.

 

حماسه ماندگار و غرورآفرين 12 فروردين با هوشياري، آگاهي و بصيرت مردم الگويي براي مشاركت در تعيين سرنوشت با همدلي و همراهي، حركتي آگاهانه شد و سربلندي و عزت ايران اسلامي عزيز را به همراه داشت و اين اتحاد بي شك سبب تحكيم نظام شد.

 

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و درود به روح بلند شهیدان والامقام به ویژه قهرمان ملّت ايران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبريك سالروز حماسه افتخار و غرور مردم ايران در انتخاب جمهوري اسلامي ايران به مردم شريف، مومن و انقلابي استان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند منان براي همه خدمتگزاران صديق مردم در دولت مردمي كه در آستانه قرن جديد موجي از اميد و نشاط را با كار جهادي، انقلابي و تلاش شبانه روزي صادقانه و خالصانه براي حل مشكلات در دلها زنده كرده اند، آرزوي سلامتي، صحت و سربلندي دارم. ايمان دارم در گام دوم انقلاب، آغاز سده ي جديد و در سالي كه با درايت حكميانه رهبرمعظم انقلاب به عنوان توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين نامگذاري شده است؛ با وفاق و همدلي و اعتقاد و باور به توان داخلي، خوداتكايي و خودباوري مي توانيم با وجود تحريم هاي ظالمانه و تنگناهاي اقتصادي مانند همه دوران سخت با اتحاد، انسجام، ايستادگي و مقاومت مسير پيشرفت و توسعه استان را ادامه دهيم تا به بركت اين سال نيكو زمينه تحقق عدالت، آرامش و سلامت را براي مردم فراهم كنيم.

 

ان شاء الله…

بهمن اميري مقدم

 

12 فروردين 1401

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا