اجتماعیکرمانشاه

مورد نگران کننده ای در آئین چهارشنبه پایان سال کرمانشاه نداشته ایم

 معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با حضور خوب ماموران انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی و نظامی، خوشبختانه تاکنون مورد نگران کننده ای در سطح استان و در مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال نداشته ایم. 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، “حسین خوش اقبال” در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) استان کرمانشاه اظهار داشت: مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال بدون مشکل در شهر کرمانشاه و دیگر نقاط استان در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: با پبگیری های انجام شده و در گزارشات ارسالی از شهرستان های مختلف خوشبختانه تاکنون مشکلی و مورد خاص و نگران کننده ای نداشته ایم.

 

خوش اقبال تصریح کرد: از ساعات ابتدایی بعدازظهر امروز همه عوامل انتظامی پای کار بوده اند و نیروهای سپاه و بسیج هم در نقاط مختلف حضور داشته اند تا کسی شادی مردم را به تلخی بدل نکند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: همواره افرادی بوده اند تا در چنین مناسبت هایی و به بهانه شادی کردن دست به اقدامات هنجارشکنانه زده و به ایجاد مزاحمت برای مردم بپردازند که خوشبختانه ناکام مانده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: با حضور خوب پلیس در کنار مردم، تعدادی از این افراد که قصد ایجاد مزاحمت و تلخ کردن کام مردم را داشته اند دستگیر شدند، همچنین خودروهای زیادی هم در این راستا توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند تا دست افراد مغرض و هنجارشکن از اقدامات خودسرانه کوتاه بماند.

 

خوش اقبال در پایان از تلاش های همه ماموران انتظامی و امنیتی قدردانی کرد و گفت: اقشار مختلف مردم هم همراهی خوبی با محافظان نظم و امنیت جامعه داشته اند که جای تقدیر دارد و البته انتظار می رود این روند را تا پایان مراسم ادامه دهند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا