انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

اقدام پلیس در مبارزه با سارقان سیم برق ستودنی است

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان با ستودنی خواندن اقدام پلیس در مبارزه با سارقان سیم و تجهیزات برق، گفت: به واسطه گشتزنی های هدفمند ماموران انتظامی شاهد کاهش سرقت ها در ماه های اخیر بوده ایم. 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد ، “علی اسدی” در دیدار با رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان اظهار داشت: پلیس مامن مطمئنی در جامعه برای اقشار مختلف مردم به شمار می رود.

وی ادامه داد: پلیس مظهر اقتدار و امنیت جامعه است و امروز به خوبی شاهد تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی ماموران انتظامی و تلاش آن ها برای برقراری نظم و امنیت هستیم.

 مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان گفت: جانفشانی و رشادت ماموران انتظامی بر کسی پوشیده نیست، کما اینکه اخیرا هم شاهد شهادت یکی از همین نیروهای جان برکف پلیس در راه تامین امنیت جامعه بودیم تا ثابت شود آن ها حافظان واقعی و خستگی ناپذیر انقلاب و نظام اسلامی هستند.

اسدی تصریح کرد: به واسطه حضور شبانه روزی پلیس و تلاش های مخلصانه آن ها، در پنج ماه اخیر شاهد کاهش سرقت سیم و تجهیزات برق بوده ایم.

وی در پایان از آمادگی شرکت برق استان برای هرگونه تعامل و همکاری با مجموعه انتظامی خبر داد.

در این دیدار رئیس پلیس پیشگیری کرمانشاه نیز از کشف 2 هزار و 51 فقره سرقت سیم برق در سال جاری توسط ماموران کلانتری ها و پاسگاه های استان خبر داد.

سرهنگ فرزاد اکبری افزود: در همین راستا 792 سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا