کرمانشاه

نمازخانه‌های بین‌راهی باید از شرایط مناسب برای استفاده مهمان‌های نوروزی برخوردار باشند

دکتر افشین کریمی معاون استاندار و رئیس شورای فرهنگی استان از وضعیت و شرایط نمازخانه‌های بین راهی در محور راه کربلا، مسیر کرمانشاه _ کنگاور بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر کریمی در حاشیه این بازدید کاری یک روزه که با حضور دبیر شورای فرهنگی استان، رئیس ستاد اقامه نماز استان و نمایندگان راهداری، شرکت پخش فرآورده های نفتی و اوقاف انجام شد؛ گفت: کرمانشاه از سالیان دور مسیر عتبات عالیات و عبور زائرین بوده‌است.

وی افزود: همچنین با توجه به طبیعت زیبا و جاذبه‌های تاریخی این منطقه، مسافران زیادی در طول سال و به ویژه در ایام نوروز به استان کرمانشاه سفر می‌کنند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تاکید کرد: ضرورت دارد که مهمانان نوروزی در طول مسیر از امکانات رفاهی، خدماتی و نمازخانه‌‌ای مناسب برخوردار باشند و چهره زیبایی از کرمانشاه را مشاهده کنند.

وی افزود: در این بازدید کاری از آخرین وضعیت نمازخانه‌های بین راهی در مجموعه‌های خدمات رفاهی و جایگاه‌های سوخت بازدید به عمل آمد و تذکرات و توصیه‌های لازم به متصدیان این اماکن به منظور فراهم آوردن یک مکان مناسب برای نمازگزاران ارائه شد.

دکتر کریمی عنوان کرد: برخی از این مکان های بین راهی، مجموعه‌های رفاهی چند منطوره‌ای هستند که از خدمات خودرویی، سرویس‌ غذاخوری و سرویس‌های بهداشتی برخوردارند و از وضعیت این بخش‌ها هم بازدید شد و تذکرات لازم برای ارائه خدمات بهتر ارائه شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا