کرمانشاه

تأکید معاون استاندار کرمانشاه بر لزوم همکاری شرکت توانیر با واحد‌های تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: شرک توانیر در مدیریت برق واحدهای تولیدی در پیک مصرف با لحاظ کردن شاخص های اقتصادی هر استان از جمله نرخ بیکاری اقدام کند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، دکتر باباخانی معاون اقتصادی استاندار در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان که با حضور دکتر کردی مدیر عامل توانیر و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد؛ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: امیدواریم مجموعه توانیر با مدیریت جدید، بتواند سهم بیشتری در توسعه استان و ارائه زیرساخت‌های مرتبط با تامین برق برای واحدهای صنعتی داشته باشد.

 

معاون استاندار در ادامه افزود:کرمانشاه، استانی با ظرفیت های بالا و دارای موقعیت استراتژیکی ویژه‌ای است که همواره مرکزیت تاریخی و تجاری غرب کشور را دارا بوده و با وجود مرزهای مختلف و مجموع صادرات قریب به ۵ میلیارد دلاری از ظرفیت‌های با اهمیت این استان می‌باشد. اما با این وجود حدود نیم قرن است که از دهه ۵۰ تاکنون نرخ بیکاری بالاتر از میانگین کشوری را دارد، بنابراین انتظار داریم که مدیران شرکت توانیر کشور، نگاه ویژه‌تری به استان کرمانشاه بخصوص در زمینه تامین زیرساخت‌ها و رفع عواملی که توسعه اقتصادی استان را کند کرده، داشته باشند.

 

وی تأکید کرد: امروزه هرگونه سرمایه‌گذاری دولتی با محدودیت‌هایی منطقی مواجه است و سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز در جاهایی ورود می‌کند که زیرساخت‌های لازم برای او فراهم باشد، لذا تقویت زیرساخت‌ها یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت استان است که از شرکت توانیر انتظار داریم نسبت به این مسئله توجه بیشتری داشته باشد.

 

 معاون استاندار افزود: استقبال از سرمایه گذاری در استان کرمانشاه رشد فزاینده‌ای داشته است که همین مسأله لزوم تقویت زیرساخت‌ها را در شهرکهای صنعتی و مناطق ویژه و آزاد بیشتر می کند.

 

 دکتر باباخانی در ادامه دو درخواست‌ مشخص از مدیران شرکت توانیر را مطرح کرد و گفت: براساس ماده ۸۱ قانون الحاق ۲، شرکت‌های خدماتی دولتی موظف هستند زیرساخت های مورد نیاز مناطق ویژه، آزاد و شهرک های صنعتی و کشاورزی را تامین نمایند لذا انتظار داریم که توانیر به این مسئله مهم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

همچنین با توجه به اینکه کرمانشاه از استان‌های کمتر برخوردار می‌باشد، در موضوع مدیریت برق واحدهای تولیدی و صنعتی در شرایط پیک مصرف شاخص های اقتصادی هر استان در نظر گرفته شود و استان کرمانشاه به دلیل نرخ بیکاری بالا از این موضوع مستثنی شود.

در پایان مهندس مرادی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان منصوب شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا