اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه: پلیس مظهر اقتدار و امنیت جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از پلیس به عنوان مظهر اقتدار، امنیت و صلابت جامعه یاد کرد و گفت: امروز نیروهای ارزشمند انتظامی در خط مقدم مقابله با جرائم و تامین کننده اصلی امنیت جامعه هستند. 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماد، آیت الله “مصطفی علما” در دیدار با خانواده شهید “پوریا نظری” با تبریک و تسلیت شهادت وی، اظهار داشت: شهادت مقامی است که خداوند متعال تنها به بندگان ویژه و مورد عنایت خود اعطا می کند.

وی افزود: شهادت بالاترین و رفیع ترین درجاتی است که تنها برخی افراد خاص قابلیت دسترسی به آن را پیدا می کنند و شهید نظری هم یکی از همین مقربان و خاصان درگاه الهی بود که پس از سال ها خدمتگذاری برای مردم توفیق کسب آن را پیدا کرد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: با نگاهی به زندگی بسیاری از بزرگان دین متوجه می شویم همه آن ها از خداوند طلب می کنند که شهادت در راه حق را روزی و نصیبشان کند و خوشا به سعادت آن هایی که چنین توفیقی پیدا کرده و رخت شهادت را به تن می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه درهای شهادت همواره به روی کارکنان خدوم و مجاهد پلیس باز بوده است، افزود: هر ازگاهی خبر شهادت یکی از کارکنان همین نیروی اصیل و ارزشی به گوش می رسد تا ثابت شود حضور در نیروی انتظامی بسیار مقدس و ارزشمند است.

وی گفت: ماموران پلیس شبانه روز تلاش می کنند و خود را در معرض خطر قرار می دهند تا مجرمان در جامعه به ناامنی نپردازند و اشرار و اراذل نتوانند امنیت جامعه را با اختلال روبرو کنند.

آیت الله علما همچنین با تقدیر از سرعت عمل پلیس در دستگیری عاملان شهادت سرگرد نظری، گفت: دستگاه قضائی باید هم در صدور و هم در اجرای حکم سرعت لازم را به خرج داده تا درس عبرتی شود برای محجرمانی که اهداف و نیات مشابه را در سر می پرورانند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: قطعا صدور احکام قاطعانه باعث پیشگیری از وقوع جرائم خشن اینچنینی خواهد شد و دیگر کشی جرائت نیم کند اینگونه روی مامور قانون اسلحه کشیده و تیراندازی کند.

وی در پایان بار دیگر با تسلیت شهادت سرگرد “پوریا نظری”، از مجاهدت جانفشانی وی در راه دفاع از امنیت جامعه قدردانی کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا