اجتماعیقضاییکرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه: وجود ایثارگران در دستگاه قضایی یک نعمت است

دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز دوشنبه (۱۶ اسفند)، در خجسته میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، با جانبازان و ایثارگران دستگاه قضایی استان دیدار کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز دوشنبه (۱۶ اسفند)، در خجسته میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، با جانبازان و ایثارگران دستگاه قضایی استان دیدار کرد.

دکتر توسلی زاده با تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، با اشاره به مصادیق فرهنگ ایثار در آیات قرآن کریم و روایات مختلف، ایثار را عالی ترین خصلت اخلاقی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری ایثارگری رزمندگان را وظیفه ای مهم دانست و تأکید کرد نسل های فعلی و آتی باید بدانند که امنیت، آرامش و سربلندی کشور مرهون رشادت ها، مجاهدت ها و جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همه نظامهای حکومتی جهان خود را محتاج فرهنگ ایثار می دانند افزود: کسی که بخاطر حفظ وطن، دین و  ناموس از جان و مال خود می گذرد و ایثار می کند فردی ارزشمند و قابل احترام است.

وی ادامه داد: وجود ایثارگران در دستگاه قضایی یک نعمت است، لذا برای جلب نظر و نگاه مثبت مردم در انجام وظایف خود، نیازمند روحیه ایثارگری هستیم و این مهم با وجود ایثارگران محقق شده است.

دکتر توسلی زاده خاطرنشان ساخت: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ریاست محترم قوه قضاییه، قوام و دوام جامعه اسلامی و دستگاه قضا به وجود ایثارگران و روحیه ایثارگری آنان وابسته است.

در ادامه قاضی جانباز یونس مرادی به نمایندگی از ایثارگران دستگاه قضایی استان مشکلات و مسائل مربوطه را مطرح کرد.

در پایان با حضور رئیس کل دادگستری از جانبازان و ایثارگران دستگاه قضایی استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا